خبرگزاری کار ایران

فدراسیون فوتبال مذاکرات را به نتیجه برساند؛

ناظمی: وزارت‌ورزش هیچ‌گاه قصد دخالت در ماجرای کی‌روش را نداشته است

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۰۷۰

در روزهای گذشته چنین وانمود شده که وزارتخانه مخالف ادامه‌همکاری با کی‌روش است و بر مبنای این گمانه‌زنی، تحلیل‌های نادرستی شکل گرفته که لازم می‌دانم مواضع وزارتخانه در این باره را شفاف اعلام کنم.

روابط عمومی وزارت ورزش اعلام کرد این وزارتخانه امیدوار است فدراسیون فوتبال همین امروز برای بازگرداندن کی‌روش به ایران و عقد قرارداد با او اقدام کند.

به گزارش ایلنا، مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه، ضمن اعلام این موضوع ‌گفت: متاسفانه در روزهای گذشته چنین وانمود شده که وزارتخانه مخالف ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی فوتبال است و بر مبنای این گمانه‌زنی، تحلیل‌های نادرستی شکل گرفته که لازم می‌دانم مواضع وزارتخانه در این باره را شفاف اعلام کنم.

ناظمی با اشاره به استقلال فدراسیون‌ها در تصمیم گیری‌هایی از جنس انتخاب مربیان ملی، افزود: وزارت ورزش و جوانان هیچ گاه قصد ورود و دخالت در ماجرای کارلوس کی‌روش را نداشته است. حرفی هم اگر زده شده، صرفا نظر مشورتی و البته به احترام رسانه‌هایی بوده که گاهی پرسش‌هایی را مطرح کرده‌اند. با همه این احوال ما امیدواریم فدراسیون فوتبال مذاکره با کی‌روش را با هدف توافق درباره تمدید قرارداد وی ادامه دهد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، ابراز امیدواری کرد فدراسیون فوتبال با تصمیم‌گیری‌های درست، نشاط و امید را به فوتبال ایران باز گرداند.

وی افزود: واقعیت این است که فوتبال به عنوان پرطرفدارترین رشته ورزشی کشور همیشه می‌تواند نقش کلیدی در بالا بردن روحیه جوانان داشته باشد، لذا به مصلحت نیست در آستانه جام ملت‌ها، فعالیت‌های این رشته تحت‌الشعاع بحثهایی قرار گیرد که اساسا باید در فدراسیون و با درایت مدیران فدراسیون حل و فصل شود.

ناظمی در بخش دیگر این گفتگو تاکید کرد: تا جایی که ما اطلاع داریم و با استناد به حرف‌های کفاشیان، مذاکرات فدراسیون با کی‌روش به دلیل برخی جزئیات تاکنون به نتیجه نرسیده، وزارت ورزش امیدوار است فدراسیون فوتبال این مذاکرات را به سرعت به نتیجه برساند، البته با تاکید بر تفاهم و توافق با آقای کی روش و حفظ منافع کلی فوتبال.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز