خبرگزاری کار ایران

اولویت ما عدم وجود اشتباهات‌تاثیرگذار است؛

عسگری: حاصل اعتراض‌ مربیان در رسانه‌ها چیزی جز حاشیه‌سازی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۰۶۶

روز گذشته ۵ دیدار از هفته ششم لیگ برتر برگزار شد که علاوه بر دیدار نفت و پیکان که خودم ناظر داوری بودم، گزارشات ناظران داوری ۴بازی دیگر هم عملکرد خوب داوران را تایید کرد.

رییس دپارتمان داوری اتفاقات بازی های روز گذشته لیگ برتر فوتبال را مورد تحلیل قرار داد.

به گزارش ایلنا، حسین عسگری گفت: روز گذشته ۵ دیدار از هفته ششم لیگ برتر برگزار شد که علاوه بر دیدار نفت و پیکان که خودم ناظر داوری بودم، گزارشات ناظران داوری ۴بازی دیگر هم عملکرد خوب داوران را تایید کرد.

وی ادامه داد: بازی‌های روز گذشته به لحاظ تعداد پنالتی از حساسیت بالایی برخوردار بود و همینطور ۳ مورد کارت قرمز استفاده شد که بر اساس اعلام ناظران داوری تصمیمات گرفته شده توسط داوران بنابر قانون بوده، البته واضح است در ۵ دیدار اشتباهات کوچک هم وجود داشته باشد، اما آنچه برای ما اهمیت دارد عدم وجود اشتباهاتی است که در روند نتیجه بازی تاثیرگذار باشد.

عسگری همچنین درباره رفتار مربیان در مصاحبه‌های پس از بازی تاکید کرد: لازم می‌دانم از رفتار مسئولانه، جوانمردانه و حرفه‌ای منصوریان کمال تشکر را داشته باشم چراکه در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در پاسخ به سوالی که درباره داوری پرسیده شد، عملکرد داوران را نه تنها مورد هجمه قرار نداد، بلکه از پرداختن به حاشیه خودداری کرد. بنده از طرف تشکیلات داوری کشور امیدوارم تا همچین رفتار حرفه‌ای را از همه مربیان در همه سطوح شاهد باشیم.

وی در پایان گفت: به باشگاه‌ها این اطمینان را می‌دهم که تمامی نامه‌های اعتراض آمیزی که نسبت به داوری دارند را مورد بررسی و پاسخگویی قرار دهیم چراکه از بیان اعتراض‌هایشان در رسانه‌ها چیزی جز حاشیه‌سازی حاصل نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز