خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت کاشان:

دولتمردان، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند

کد خبر : ۲۰۰۰۴۱

پیروزی مقاومت که حاصل صبر و استقامت مردم غزه بود، هیبت پوشالی و دروغین رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان داد.

امام جمعه موقت کاشان گفت: پیروزی مقاومت که حاصل صبر و استقامت مردم غزه بود هیبت پوشالی و دروغین رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسلامی‌تبار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت اظهار کرد: باعثافتخا رملت ایران ایران است که جگرگوشه‌هایی از ائمه اطهار در این میهن اسلامی حضور داشته و این سرزمین لیاقت میزبانی از مضجع شریف آن‌ها را پیدا کرده است.
وی با اشاره به جایگاه علمی و معنوی حضرت فاطمه(س) به ذکر روایاتی از مرتبه آن حضرت از نگاه سایر معصومین(علیهم‌السلام) پرداخت و خاطرنشان کرد: حرکت حضرت فاطمه معصومه(س) به ایران انقلابی، روشنگران و برای دفاع از ولایت صورت گرفت که برکات آن هنوز در ایران اسلامی مشهود است.
به گفته وی، انقلاب اسلامی، صلابت حوزه علمیه و مراجع تقلید از برکات وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در این سرزمین اسلامی است.
امام جمعه موقت کاشان، همچنین با تبریک روز دختر، آنان را مایه برکت و روشنی خانواده و جامعه دانست و بر تربیت صحیح و پرورش شایسته این سرمایه‌های گرانب‌ها و نعمت‌های الهی تأکید کرد.

اسلامی‌تبار، در بخش دیگری از خطبه‌ها با تبریک پیروزی مقاومت مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی، آن را نشان‌دهنده هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس دانست و گفت: با این اتفاق، وعده پیروزی خون بر شمشیر محقق شد و این امر ثابت شد که هیبت رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت نیز سست‌تر است.

وی، صهیونیست را گروهی گرفتار و محاصره شده نامید و افزود: اکنون اسرائیل از یک سو نهضت مقاومت مردم غزه را در روبروی خود می‌بیند و از سویی دیگر از مواجهه با حزب‌الله بیم‌ناک است و تنها در صورتی که کرانه باختری مسلح شود زوال و شکست نهایی آن‌ها مسلم است.

خطیب نماز جمعه کاشان، با بیان اینکه فضیلت را در جایی که دشمن به آن اعتراف می‌کند را می‌توان مشاهده کرد عنوان کرد: قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی به حدی است که نتانیاهو نخست‌وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی عدم پیروزی بر حماس را به واسطه حمایت کشور قدرتمندی چون ایران می‌داند.
اسلامی‌تبار با گرامیداشت هفته دولت و سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر، از زحمات دولتمردان در یک سال گذشته قدردانی و تصریح کرد: دولتمردان باید نصایح مقام معظم رهبری را که بسیار ارزشمند، حکیمانه و دلسوزانه است نصب‌العین خود قرار داده و طبق رهنمودهای معظم‌له عمل کنند.

وی تصریح کرد: تنها راه حل مشکلات و گرفتاری‌های کشور عمل کردن به نصایح مقام معظم رهبری است که از یک آینده‌نگری نشأت گرفته و به واسطه یک عمر تجربه حاصل شده است.

امام جمعه موقت کاشان شهیدان رجایی و باهنر را الگوی شایسته‌ای برای دولتمردان خواند و گفت: اخلاص، مردمی بودن، توجه به محرومان، پیروی و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه، ساده‌زیستی، انقلابی بودن و نترسیدن از هیاهوهای دشمن از جمله ویژگی‌های این دو شهید بزرگوار بود که سزاوار است دولتمردان با الگو قرار دادن این اسوه‌ها، این خصوصیت‌ها را خود تقویت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز