خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر و مدیرکل امور استان‌های وزارت اقتصاد:

مدیرکل جدید اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۰۲۳

توسعه فعالیت‌های اداره کل اقتصاد و دارایی استان البرز در حوزه سرمایه گذاری و افزایش رشد سرمایه گذاری در این استان خواهد بود.

طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، «ابوالفضل فلاح» به سمت نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز منصوب شد.

به گزارش ایلنا در کرج، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز با حضور «احمد صادقی گلمکانی»، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی، «سید جواد هاشمی»، مشاور وزیر و مدیرکل امور استان‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی، «حجت اله ملاصالحی»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی این استان، در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد.

در این مراسم «صادقی گلمکانی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند به مسئولین و کارکنان دستگاه‌های اجرایی گفت: هفته دولت معیاری است برای حرکت در مسیر خدمت صادقانه و روز کارمند بهانه‌ای است برای تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای که تمام همت و تلاش آن‌ها در راستای گشایش امور خلق و ایجاد آرامش در جامعه و کسب رضایت الهی است.

در ادامه این مراسم «کیومرثامیری» مدیرکل اسبق اداره کل امور اقتصادی و دارایی البرز گزارش عملکرد این اداره کل را از زمان استقرار اداره پس از تشکیل استان البرز تا کنون ارائه و به نحوه راه اندازی خزانه معین استان البرز، جذب نیروی انسانی متخصص و تحصیلکرده، رفع مشکل کمبود نیروی متخصص در بخش ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی استان البرز و برگزاری جلسات متعدد مرکز خدمات سرمایه گذاری طی دوره مدیریت خویش اشاره کرد.

همچنین «ابوالفضل فلاح» مدیرکل جدید این اداره کل، نقشه راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی را «افزایش توان ثروت آفرینی کشور» عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود که با همکاری تیم اقتصادی استان این امر تحقق یابد.

وی در ادامه در خصوص برنامه‌های خویش در اداره کل امور اقتصادی و دارایی البرز ضمن تاکید بر توسعه فعالیت‌های این اداره کل در حوزه سرمایه گذاری و افزایش رشد سرمایه گذاری استان بر لزوم انتظام بخشی به حوزه معاونت نظارت مالی و خزانه معین استان و نیز گسترش فعالیت‌های معاونت اقتصادی با تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندیهای علمی مناسب این اداره کل اشاره کرد.

در پایان مراسم نیز از زحمات کیومرثامیری تقدیر و تشکر به عمل آمد و ابوالفضل فلاح به عنوان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز