خبرگزاری کار ایران

از امروز تا ۱۰ شهریور؛

نمایش‌نامه نغمه ثمینی در فرهنگسرای ارسباران خوانش می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۹۹۸

نمایش‌نامه خوانی «اسب‌های آسمان خاکستر می‌بارند» به کارگردانی کتایون کارایی از ساعت ۱۷ تا ۱۹ روزهای یاد شده در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

نمایش‌نامه «اسب‌های آسمان خاکستر می‌بارند» به قلم نغمه ثمینی و کارگردان کتایون کارایی در فرهنگسرای ارسباران خوانش می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارایی در یادداشتی درباره این نمایش‌نامه می‌گوید: متن «اسب‌های آسمان خاکستر می‌بارند» مرحله گذر سیاوش از آتش را به تصویر می‌کشد. شخصیت‌های درون آتش مرا به هزارتوی رمزها و رازهایشان می‌کشاندند و در هر بار خوانش به رنگ‌ها و نشانه‌هایی جدید پی‌بردم. سیاوشِ «اسب‌های آسمان…» و مادیان رامی که در تمام مسیر همراه اوست دگرگونه است.

نهال یوسفی، کتایون کارایی، عباس بابایی، سهیل پناهی، باران ستوده و علی رجایی در این سه اجرا به نقش خوانی می‌پردازند.

محمد خاوری(صحنه خوان)، آذین فولادوند(نوازنده ویلون)، علی سردشتی به عنوان(نوازنده پرکاشتن) با کارایی را همراهی می‌کنند.

این جلسه‌های نمایش‌نامه خوانی در روزهای ۸،۹ و ۱۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شمارهای ۰۹۳۳۴۲۴۲۰۹۷ و ۰۹۳۷۳۶۳۹۰۷۵ تماس بگیرند. همچنین امکان خرید اینترنتی بلیت از طریق سایت تیوال فراهم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز