خبرگزاری کار ایران

باشگاه اسیر فلسطینی:

اسرائیل در ماه آگوست ۵۹۷ فلسطینی را به اسارت گرفت

کد خبر : ۱۹۹۹۸۲

نیروهای اسرائیلی طی ماه آگوست ۵۹۷ شهروند فلسطینی را در کرانه باختری به اسارت گرفتند و عملیات اسارت شهروندان فلسطینی توسط نیروهای اسرائیلی در کرانه باختری بر شهرهای «قدس» و «الخلیل» متمرکز بود.

باشگاه اسیر فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ماه آگوست ۵۹۷ شهروند فلسطینی را در کرانه باختری به اسارت گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط، باشگاه اسیر فلسطینی در بیانیه‌ای که امروز - شنبه - صادر شد، اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی طی ماه آگوست ۵۹۷ شهروند فلسطینی را در کرانه باختری به اسارت گرفتند و عملیات اسارت شهروندان فلسطینی توسط نیروهای اسرائیلی در کرانه باختری بر شهرهای «قدس» و «الخلیل» متمرکز بود.

در این بیانیه آمده است که نیروهای اسرائیلی از اواسط ماه ژوئن و از زمان کشته شدن سه شهرک‌نشین در نزدیکی الخلیل، تا کنون ۱۹۰ شهروند فلسطینی در قدس و ۱۰۲ شهروند فلسطینی دیگر در الخلیل را به اسارت گرفتند.

در بیانیه باشگاه اسیر فلسطینی همچنین آمده است که ارتش اسرائیل طی ماه آگوست ۷۴ نفر در شهرهای «رام‌الله» و «البیره»، ۶۳ نفر در «جنین»، ۵۴ نفر در «بیت لحم»، ۴۵ نفر در «نابلس»، ۲۳ نفر در «طولکرم»، ۲۲ نفر در «سلفیت»، ۱۱ نفر در «قلقیلیه»، هفت نفر در «اریحا» و شش نفر «طوباس» را به اسارت گرفته است.

در این بیانیه آمده است که یک زن از شهر قدس و یک دختر از رام‌الله از جمله افرادی هستند که توسط ارتش اسرائیل به اسارت گرفته شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز