خبرگزاری کار ایران

سید احمدرضا دستغیب:

دانشگاه آزاد در حوزه مذهبی می‌تواند نقش‌آفرین باشد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۹۵۰

امروز در سایه تلاش‌ها و اهتمام‌های صورت گرفته شاهد شرایط باثباتی در دانشگاه هستیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از تجمیع دانشکده‌ها در واحد شیراز و شکل‌گیری پردیس دانشگاه به عنوان یک اقدام بسیار خوب یاد کرد و گفت: امروز در سایه تلاش‌ها و اهتمام‌های صورت گرفته شاهد شرایط باثباتی در دانشگاه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سید احمدرضا دستغیب که در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی شیراز سخن می گفت، با بیان این که از دور پیگیر مسایل دانشگاه آزاد هستم و دغدغه جدی پیرامون مباحثآن دارم، گفت: انصافاً اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در طول ۳-۲ سال گذشته در دانشگاه آزاد شیراز بسیار خوب بوده است.

وی تصریح کرد: در دانشگاه باید فارغ از اختلاف سلیقه‌ها همه دست به دست هم دهند و کمک کنند تا دانشگاه آزاد به جایگاه واقعی خودش برسد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید مراقب بود خلل و اختلافی بین صفوف منظم دانشگاه رخ ندهد و مطالب غیرواقع به مرکز منتقل نشود.

وی به سال‌ها فاصله خود از دانشگاه آزاد اشاره کرد و افزود: باید در بحثعلوم و تحقیقات و تحصیلات تکمیلی وقت بیشتری گذاشته شود تا دانشگاه آزاد شیراز بتواند به جایگاه واقعی خود برسد.

دستغیب ادامه داد: در دانشگاه آزاد باید ظرفیت تولید و تأثیرگذاری در عرصه علم، صنعت و پژوهش‌های اجتماعی تعریف شود و این ارتباطات به خوبی برقرار شود.

وی افزود: آمادگی داریم با تعریف موضوع از ظرفیت دانشگاه آزاد با مراکز پژوهشی و تحقیقاتی استفاده کنیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه شیراز به عنوان سومین حرم اهل‌بیت(ع) گفت: این جایگاه فرصت مغتنمی برای دانشگاه است و دانشگاه آزاد می‌تواند با برقراری یک ارتباط مطلوب و متناسب در حوزه مذهبی نقش‌آفرینی کرده و اثربخش باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز