خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

تصمیم ها بر پایه خرد جمعی است / به دنبال استفاده ابزاری و سیاسی از کارخانه نساجی نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۸۰۲

آن کسانیکه امروز دایه دلسوزتر از مادر شده اند از سال ۸۶ تاکنون که دستگاههای کارخانه نساجی بلا استفاده مانده بود کجا بودند و چه اقدامی انجام داده اند؟

فرماندار قائم شهر خطاب به برخی افراد که می گویند بیت المال را به بانک داده اند، گفت: آن کسانیکه امروز دایه دلسوزتر از مادر شده اند از سال ۸۶ تاکنون که دستگاههای کارخانه نساجی بلا استفاده مانده بود کجا بودند و چه اقدامی انجام داده اند؟
به گزارش ایلنا از ساری، به نقبل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، مهدی محمدی در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان قائم شهر ضمن گلایه از مدیران غایب، از مدیران حاضر قدردانی کرد و گفت: جای تعجب دارد برخی از مدیران قدر نشناس در جلسه ای که برای خود آن هاست، حاضر نشده اند.

وی با بیان اینکه یکسال از عمر دولت تدبیر و امید و شش ماه از حضورم به عنوان فرماندار می گذرد، اظهار داشت: هفته دولت، فرصت مناسبی است تا به گزارش عملکرد یکسال گذشته بپردازیم.

این مسئول یکی از مهم ترین اقدام شهرستان را جمع آوری چهارشنبه بازار دانست وگفت: آنچه روی داده حاصل تلاش اعضای شورای تامین، اعضای شورای شهر، شهردار وهمکاران ما است که پای کار حاضر شدند.

محمدی با اشاره به اینکه در چند سال گذشته کسانی که در شهر خود موفق به انجام کاری نمی شدند، برای دست فروشی به قائم شهر می آمدند، ادامه داد: در ابتدا بیش از ۳۰۰ دست فروش در قائم شهر شناسایی شدند که در طی سه مرحله توانستیم دست فروشان قائم شهری را پالایش کنیم.

فرماندار قائم شهر افزود: انتظار ما این است تا با همکاری شهردار یک محل مناسب جهت ساماندهی دست فروشان پیدا کنیم.

محمدی درباره آخرین وضعیت کارخانه نساجی گفت: کارخانه نساجی به دلیل مطالباتی که کارگران داشتند و مصوباتی که دولت در سال ۸۶ داشت مبلغ۷۴ میلیارد تومان از بانک ملی وام دریافت کرد.

وی افزود: پیرو مصوبات همان سال انتقال کارخانه به خارج از شهر هم صورت نگرفت و به دلیل سوء مدیریت کارخانه و شرایط حاکم بر صنعت کشور کارخانه نتوانست شرایط خودش را تطبیق داده و مبلغ وام دریافتی، امروز به ۸۴ میلیارد تومان رسید و ملک در تصرف بانک درآمد و در نهایت تصمیم بر این شد که بانک طلب خودش را وصول کند و تهاتر صورت گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه جلسات متعددی در طول تصدی وی در خصوص حل مشکلات کارخانه برگزار شده است واین تصمیم حاصل یک خرد جمعی است اذعان داشت: صادقانه می گویم که امام جمعه ونمایندگان قائم شهر در مجلس شورای اسلامی و خصوصا شخص استاندار زحمات بسیار زیادی را برای کارخانه نساجی متقبل شدند.

وی تأکید کرد: از سال ۸۶ کارخانه، دستگاههای چاپ و رنگریزی را وارد کرده بود ولی بعلت عدم پرداخت حق گمرک تا سه ماه قبل در پلمب گمرک بود که کارخانه می بایست مبلغ ۱۴ میلیارد تومان بابت ترخیص بپردازد.

محمدی افزود: طی دو جلسه به اتفاق صاحب کارخانه و مدیرکل امور مالیاتی و حمایت های استاندار مقرر شد این بدهی طی سیزده فقره چک به کمرگ پرداخت شود و به این طریق آزاد شدند.

وی خطاب به برخی افراد که می گویند بیت المال را به بانک داده اند، گفت: آن کسانیکه امروز دایه دلسوزتر از مادرشده اند از سال ۸۶ تاکنون که دستگاههای کارخانه نساجی بلا استفاده مانده بود کجا بودند و چه اقدامی انجام داده اند؟

وی اذعان داشت: به دنبال استفاده ابزاری و سیاسی از کارخانه نساجی نیستم و امید دارم مطالبات و مشکلات کارگران و بازنشستگان کارخانه نساجی هرچه زودتر برطرف می شود و این کارخانه دوباره به روزهای اوج خود برخواهد گشت.

فرماندار قائم شهر به باشگاه نساجی مازندران هم اشاره ای کرد و آنچه را روی داده، حاصل تلاش های جمعی دانست.

وی در خصوص پروژه های فرهنگی صورت گرفته در یکسال اخیر گفت: در قالب طرح سپاس با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران تا قبل از ماه رمضان با ۶۰۰ خانواده شهید و ایثارگر ملاقات شد که با احتساب دیدار های ماه مبارک رمضان این آمارها بیش تر خواهد شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم افزود: مدیران باید ملاحظات را کنار بگذارند و میان کارمندان خوب و بد تفکیک قائل شوند.

آیت‌الله علی معلمی با بیان اینکه مدیران باید از تلاش‌های ارزنده کارمندان خود تقدیر کنند، اظهار داشت: مدیران با کارمندان نالایقی که مانع پیشرفت می‌شوند، برخورد کنند.

امام جمعه شهرستان قائم شهر با اشاره به اینکه مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی باید دارای استعداد و توان بالقوه باشند، خاطرنشان کرد: زمانی که مدیران و کارمندان یک دستگاه، تمامی تلاش خود را به کار ببرند می‌توانیم شاهد پیشرفت کارها باشیم.

معلمی با تاکید بر اینکه مدیران باید به وظیفه خود به درستی عمل کنند، افزود: اگر مدیری به درستی به وظایف خود عمل کند کارمند او نیز در دستگاه مورد نظر می‌تواند خدمات شایسته‌ای ارائه کند.
نماینده مردم استان مازندران در شهرستان قائم شهر بیان داشت: مدیر باید در برابر گفته‌های خود قدرت عمل کردن نیز داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز