خبرگزاری کار ایران

هدف‌مان افزایش دانش مربیان است؛

یاقوتی: کمنی جزو چهره های شاخص واترپلوی جهان است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۷۸۷

کمنی از علم واترپلوی بالایی برخوردار است که می تواند نحوه تمرینات علمی و تمام تاکتیک های جدید را آموزش دهد و مربیان کشورمان با حضور در این کلاس دانش خود را در ورزش واترپلو بالا ببرند.

نایب رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: دنیس کمنی به عنوان یکی از شاخص ترین چهره های واترپلو جهان از دانش فنی بسیار بالایی برخوردار است که می تواند نحوه تمرینات علمی و تمام تاکتیک های جدید را آموزش دهد.

به گزارش ایلنا، احمد یاقوتی نایب رئیس فدراسیون شنا درباره برگزاری کلینیک مربیگری در ایران با حضور دنیس کمنی اظهار داشت: دنیس کمنی رئیس فدراسیون مجارستان یکی از بهترین مربیان و مدرسان فدراسیون جهانی است. وی از سطح علمی خیلی بالایی برخوردار است. او یکی از مربیانی است که تاکنون تیم های بسیار خوبی را برای مسابقات آماده کرده است. مجارستان از نظر واترپلو خیلی پیشرفته است. در دوران بازیگری خودم مجارستان بازیکنان نخبه ای را در ترکیب تیم خود داشت و همیشه جزو بهترین تیم ها در مسابقات جهانی و المپیک بوده است.

نائب رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اضافه کرد: از هفت ماه پیش تصمیم گرفته شد که دنیس کمنی برای برگزاری کلینیک بازآموزی مربیان به ایران بیاید. این دوره پنج روزه است که از تاریخ ۱۰ شهریور شروع و ۱۴ شهریور به پایان می رسد.

احمد یاقوتی درباره اهداف این دوره مربیگری تصریح کرد: دنیس کمنی از علم واترپلوی بالایی برخوردار است که می تواند نحوه تمرینات علمی و تمام تاکتیک های جدید را آموزش دهد و مربیان کشورمان با حضور در این کلاس و بهره مندی از او، دانش خود را در ورزش واترپلو بالا ببرند.

نایب رئیس فدراسیون شنا عنوان کرد: ۳۴ نفر از مربیان در این دوره شرکت می کنند، کمیته مربیان تعدادی از مربیان را که تیم داری کرده اند، در کشور مقام های خوبی کسب کرده اند و برای حضور در این کلینیک معرفی کرده اند. حتی برای استان هایی که در این مسابقات نبوده اند یک سهمیه در نظر گرفته اند تا اکثر استان ها در این کلاس شرکت کنند. می توان گفت از مربیانی که در رده های مختلف فعالیت می کنند، دعوت به عمل آمده است. فدراسیون به تنهایی این تصمیم را نگرفته است. کمیته مربیان و کارشناسان طی جلسه ای این افراد را به فدراسیون معرفی کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز