خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

البرز پتانسل تبدیل شدن به قطب علمی و اقتصادی کشور را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۷۷۱

مطالعه طرح آمایش سرزمینی باید متناسب با نیازهای هر بخش در این منطقه برنامه ریزی مناسب شود. / بهره گیری از توانمندی‌های نخبگان، از جمله نیازهای استان برای برون رفت از مشکلات است.

استاندار البرز با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در یکسال گذشته گام‌های بلندی در عرصه داخلی و بین المللی برداشته، گفت: این دولت با جدیت مطالبات مردم را پیگیری می‌کند.

به گزارش ایلنا در کرج، سید حمید طهایی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرج با بیان این مطلب اظهار داشت: این دولت با بهره‌گیری از توانمندی مدیران با تجربه و امتحان پس داده، وارد عرصه خدمت به جامعه اسلامی شده است.

وی ادامه داد: در عرصه بین المللی، دولت تدبیر و امید با دفاع از حقوق مسلم ملت ایران، توانست در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار جهانی ایستادگی کند.

طهایی گفت: دیپلماسی فعال دولت در یکسال گذشته موجب شده تا به خوبی از حقوق هسته‌ای ملت ایران دفاع شود، ضمن آنکه بخشی از تحریم‌ها برداشته شد.

استاندار البرز افزود: اقدامات دیپلماسی دولت تدبیر و امید، فشارهای خارجی را بر ایران کاهش داده است.

وی، دفاع دولت یازدهم از حقوق ملت مظلوم فلسطین، سوریه و لبنان در مقابل زیاده خواهی رژیم صهیونیستی و تروریست‌های تکفیری را از دیگر اقدامات این دولت درعرصه جهانی نام برد.

طهایی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه داخلی، اظهار کرد: در یکسال گذشته شاهد کاهش نرخ تورم و ثبات در قیمت‌ها هستیم.

وی، تحول در بخش بهداشت و درمان، راه اندازی ۵۳۵ بیمارستان و بیمه درمانی ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کشور را از دستاورده‌های یکساله دولت یازدهم برشمرد.

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت این استان و خدمات دولت به آن پرداخت و گفت: البرز با برخورداری از بزرگ‌ترین مراکز علمی و دانشگاهی کشور می‌تواند به قطب علمی و اقتصادی کشور تبدیل شود.

وی اظهار کرد: مطالعه طرح آمایش سرزمین در البرز در دست اقدام است و باید متناسب با نیازهای هر بخش در این منطقه برنامه ریزی مناسب شود.

طهایی در پایان، بهره گیری از توانمندی‌های نخبگان را از جمله نیازهای استان برای برون رفت از مشکلات ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز