خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پنج امامزاده در پنج کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۷۶۷

مجموعه پنج‌جلدی «آستان آسمان» با موضوع معرفی پنج امامزاده واجب‌التعظیم شهر تهران در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شود.

مجموعه پنج‌جلدی «آستان آسمان» با موضوع معرفی پنج امامزاده واجب‌التعظیم شهر تهران از سوی موسسه نشر شهر منتشر شده و همزمان با روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرک در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ این مجموعه به کوشش رضا مختاری با نگاهی پژوهشی به شکل مصور منتشر شده و به معرفی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزاده سید اسماعیل(ع)، امامزاده علی‌اکبر(ع) چیذر، امامزاده سید ناصرالدین(ع) و امامزاده صالح(ع) می‌پردازد.

جلد نخست این مجموعه در قالب ۱۵۲ صفحه به معرفی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اختصاص دارد. کتاب معرفی امامزاده سید اسماعیل(ع) در ۸۰ صفحه، معرفی امامزاده علی‌اکبر(ع) چیذر در ۷۲ صفحه، معرفی امامزاده سید ناصرالدین(ع) در ۸۰ صفحه و کتاب معرفی امامزاده صالح(ع) در ۷۲ صفحه منتشر شده است.

مراسم رونمایی از مجموعه پنج‌جلدی «آستان آسمان» ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۰ شهریور در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. این مجموعه پس از رونمایی در دو بسته با جلد شومیز به قیمت ۷۲ هزار تومان و با جلد گالینگور به قیمت ۱۰۷ هزار تومان در کتابفروشی‌ها در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز