خبرگزاری کار ایران

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

پیروزی جمهوری اسلامی مرهون جان‌فشانی ایثارگران است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۷۴۳

از سال گذشته تاکنون، برنامه‌ریزی‌ها و خدمات گسترده‌ای برای رفع مشکلات ایثارگران در کشور انجام‌شده است که به‌تدریج ثمرات آن مشخص خواهد شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ظهر امروز جمعه ۷ شهریورماه همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور در نماز جمعه سمنان که در مصلی بزرگ سمنان برگزار شد، ضمن نثار درود و رحمت الهی به شهدا و ایثارگران و بزرگ جانباز انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ابلاغ سلام ویژه رییس‌جمهور به مردم سمنان به روح والای شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر درود فرستاد و هفته دولت را با نام و یاد آنان گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی در ادامه سخنان خود با اشاره به آیات قرآن مجید مبنی بر اینکه خداوند مقدرات هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودشان سرنوشت خودشان را تغییر دهند، به ریشه‌های انقلاب اسلامی، خواسته‌های مردم، رهبری امام خمینی(ره) و امدادهای خداوند اشاره کرد و گفت: پیروزی نام مقدس جمهوری اسلامی مرهون جان‌فشانی ایثارگران و آحاد مردم است.

حجت‌الاسلام‌و المسلمین شهیدی گفت: پیروزی مردم غزه در مقابل صهیونیسم نیز مصداق بارز مقاومت مردم و خواسته آنان در قبال تغییر معیارهای حاکم بر زندگی آنان است.

وی خاطرنشان کرد: فراز و نشیب‌های تاریخ انقلاب اسلامی و تفرقه جویی‌ها، بحران‌های اقتصادی، ترور شخصیت‌ها و در صدر آن‌ها جنگ تحمیلی از چالش‌های مهم نظام انقلاب اسلامی بود که با رهبری پیامبرگونه حضرت امام(ره) و مردم همیشه در صحنه پیروزی نصیب مردم شد.

حجت‌الاسلام‌و المسلمین شهیدی در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهر سمنان تصریح کرد: گفتمان اعتدال خواسته مردم در انتخابات سال ۹۲ بود و بر این اساس مردم ایران با اختلاف بالا به حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحانی رأی دادند و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ویژگی دولت اعتدال وامید این بود که آرامش را به جامعه آورد و از زمان آغاز به کار دولت یازدهم آرامش بر جامعه حاکم شد.

معاون رییس‌جمهور همچنین با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای دولت است، افزود: اسلام با افراط‌ و تفریط مخالف است و پسندیده نیست در این راه قدم برداریم و مردم نیز در انتخابات ریاست جمهوری اخیر همین را متذکر شدند.

معاون رییس‌جمهور با اشاره به برنامه‌ها، فعالیت‌ها و دستاوردهای بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون، برنامه‌ریزی‌ها و خدمات گسترده‌ای مانند اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، ایجاد صندوق سلامت ایثارگران و اجرای طرح سپاس برای رفع مشکلات ایثارگران در کشور انجام شده است که به‌تدریج ثمرات آن مشخص خواهد شد.

وی تصریح کرد: مسئله تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با مجلس شورای اسلامی امر مهمی بود که درصدد تقویت آن هستیم و باید نسبت به تقویت قوانین و ضوابط مربوط به ایثارگران در جامعه بیشتر تلاش شود.

وی با اشاره به مشکلات کشور در سال‌های گذشته افزود: در سال‌های اخیر، تمام فراز و نشیب‌ها و توطئه‌ها نتوانست لطمه‌ای به ما بزند و مشاهده کردیم که سلیقه‌ها و دولت‌های خاصی روی کار آمدند و با وجود فراز و نشیب‌های فراوانی که وجود داشت، انقلاب اسلامی به راه خود ادامه می‌دهد.

معاون رییس‌جمهور افزود: در گذشته مشکلات متعددی در کشور به وجود آمده بود و نیاز داشتیم تا دولت مقتدری روی کار بیاید که در سیاست داخلی و خارجی معتدل باشد و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های نظام حرکت کند و مردم آزادانه پای صندوق‌های رأی آمدند و دولت اعتدال و امید را با رأی بالای خود انتخاب کردند و امروز نیز به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی این دولت موفق بوده و ایشان هر روز برای رییس‌جمهور و دولت‌مردان دعا می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی افزود: همه باید تابع رهبری باشیم و کسی نباید بالاتر یا جلوتر از رهبری حرکت کند و در برهه کنونی همه باید دست در دست هم دهند تا دولت موفق شود. به فرموده رهبری، یکی از ویژگی‌های مهم دولت تدبیر و امید این بوده که در جامعه آرامش ایجاد کرده و ثبات را با خود به همراه آورده است.

وی افزود: در حوزه سیاست خارجی و انرژی هسته‌ای کسی جرأت ندارد بدون اذن و اجازه رهبری تصمیمی بگیرد و اقدامی انجام دهد و همه تلاش‌ها در دولت تا امروز بر اساس هدایت‌های مقام معظم رهبری انجام شده و خوشبختانه موفق نیز بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد در پایان تأکید کرد: در ایران اسلامی، یک پرچم برافراشته به نام ولایت‌فقیه وجود دارد و همه باید دنباله‌روی ایشان باشند و زیر این پرچم حرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز