خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر کار:

مجتمع‌های رفاهی کارگران افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۷۱۴

۲۱۰ سالن ورزشی کارگری در سطح کشور فعال است و چهار مجتمع رفاهی ورزشی نیز در شهرهای مشهد، شهرکرد، انزلی و مریوان هم برای رفاه کارگران ایجاد شده است.

قائم مقام وزیر کار گفت: نیمه دوم امسال حدود ۲۸۰ هزار میلیارد تومان در قالب تسهیلات توسط بانک‌های عامل به صنعتگران اعطا می‌شود

به گزارش ایلنا «سیدابوالحسن فیروزآبادی» بعد ظهر روز پنج شنبه در مراسم افتتاح مجتمع رفاهی ورزشی کارگران زریوار شهر مریوان با تبریک هفته دولت، اظهار کرد: ۲۱۰ سالن ورزشی کارگری در سطح کشور فعال است و چهار مجتمع رفاهی ورزشی نیز در شهرهای مشهد، شهرکرد، انزلی و مریوان هم برای رفاه کارگران ایجاد شده است.

وی مسئله رفاهی کارگران را از اولویت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ذکر کرد و گفت: افزایش مجتمع‌های رفاهی در برنامه این وزارتخانه قرار دارد تا خدمات بیشتری به کارگران داده شود.

فیروزآبادی با عنوان این مطلب که یک دستگاه به تنهایی نمی‌تواند تمامی مشکلات بخش اشتغال را برطرف کند، همکاری سایر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها برای پوشش این مشکل را خواستار شد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: در جذب سرمایه‌گذاران خارجی نیز اقداماتی صورت گرفته است و برای تحقق این بخش هم بنا داریم با کشورهای همسایه روابط و برنامه‌هایی داشته باشیم.

وی همچنین یادآور شد: برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کارگروه‌هایی تشکیل شده است که در آن چگونگی و راه‌های جذب سرمایه‌گذاران بررسی می‌شود.

فیروزآبادی در پایان با اشاره به جایگاه سیزدهم کردستان در بحثاشتغال، توسعه اشتغالزایی را یکی از برنامه‌های جدی دولت در کردستان ذکر کرد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز