خبرگزاری کار ایران

باقری در گفت‌وگو با ایلنا:

اقلیت مجلس با استیضاح‌ها می‌خواهند موج سواری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۶۹۷

بهتر است به جای استیضاح های پشت سر هم و این قبیل رفتارها به اشتغال، معیشت و بیکاری که از عمده مشکلات مردم است رسیدگی شود تا هم مردم از ما رضایت داشته باشند و هم رهبری.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی معتقد است که استیضاح وزیر علوم برای سیاسی کاری تندروهای مجلس کافی بوده است و بهتر است دیگر استیضاح وزرای دولت با کارشناسی انجام شود چراکه تندروها دنبال این هستند که با استیضاح‌های پی‌درپی موج سواری کنند.

حجت السلام محمد باقری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا در واکنش به برخی خبرها در مورد احتمال استیضاح وزرای کشور، فرهنگ و آموزش و پرورش، گفت: افرادی که دنبال استیضاح وزرا هستند هیچ‌گاه موفق نمی‌شوند و به هدف خود نخواهند رسید زیرا اگر نگاه کنیم متوجه می‌شویم که در دوره‌های گذشته هم هیچ‌گاه استیضاح‌های پی‌درپی وزرا نتیجه نداده است.

وی افزود: استیضاح وزرا بدون کار کارشناسی و بررسی عوامل مختلف به هیچ عنوان جایز نیست و این کار تنها باعثمی‌شود تا افرادی که جزو اقلیت مجلس هستند برای دست یافتن به اهداف خودشان موج سواری کنند. بدون شک ادامه این روند هم موجب می‌شود که تعامل بین مجلس و دولت خدشه‌دار شود.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه استیضاح‌های این‌چنینی تبعات منفی را در بر دارد، ادامه داد: اقلیت مجلس این کار را کرده و از این روند هم حمایت می‌کنند زیرا هدف تندروها این است تا موجی راه بیندازند و برای هدف خودشان استیضاح را پیگیری کنند. اما نکته اینجاست که از این به بعد مجلس نباید اجازه دهد که اقلیت‌ها هر هدفی که دارند را دنبال کنند.

باقری با بیان اینکه رضایت مردم و رهبری از مهمترین ارکان کشور است، گفت: بهتر است به جای استیضاح های پشت سر هم و این قبیل رفتارها به اشتغال، معیشت و بیکاری که از عمده مشکلات مردم است رسیدگی شود تا هم مردم از ما رضایت داشته باشند و هم رهبری.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز