خبرگزاری کار ایران

آزادکاران ما مدعی‌اصلی قهرمانی هستند؛

کاوه: رقیبان کشتی‌ایران زور همیشگی را ندارند / دوران آزمون و خطا گذشته!

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۶۹۲

کشتی‌ایران به یک بلوغ تیمی رسیده و مرحله آزمون و خطا را پشت سر گذاشته، از این رو بنده تقریبا مطمئنم در رقابت‌های جهانی پیش رو به موفقیت خواهیم رسید.

سرمربی اسبق تیم ملی‌کشتی‌آزاد گفت: تیم‌های روسیه، ترکیه و آذربایجان مثل گذشته، زور همیشگی را ندارند و به همین جهت، تیم ایران همچنان یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی جهان است.

محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار ایلنا درخصوص مسابقات جهانی کشتی، اظهار داشت: خدا را شکر بعد از المپیک ۲۰۰۸ پکن، کشتی ایران به یک بلوغ تیمی رسیده و مرحله آزمون و خطا را پشت سر گذاشته، از این رو بنده تقریبا مطمئنم در رقابت‌های جهانی پیش‌رو به موفقیت خواهیم رسید.

وی در مورد رقیبان سنتی ایران در مسابقات قهرمانی‌جهان نیز خاطرنشان کرد: کشتی دنیا الان به جایی رسیده که تیم‌هایی همچون ترکیه، آذربایجان و حتی روسیه زور و توان همیشگی را ندارند و به همین جهت تیم کشورمان همچنان به عنوان مدعی اصلی کسب مقام قهرمانی جهان مطرح است.

سرمربی تیم ملی کشتی ناشنوایان در پایان به رقابت‌های جهانی ناشنوایان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این مسابقات برای نخستین بار است در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود و تیم ایران نیز برای اولین بار در این رویداد شرکت می‌کند، طبیعتا ما هم شناخت چندانی از این مسابقات و همچنین حریفان خود نداریم. با این حال هدف ما کسب بهترین عنوان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز