خبرگزاری کار ایران

بچه ها خیلی سرحال و آماده اند؛

عبادی پور: پیش بینی نتایج خیلی سخت است / کم کم اشتباهاتم را کم می کنم

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۶۸۱

بعد از لیگ جهانی سفر امریکا به خاطر مسافت زیاد، آب و هوا و اختلاف ساعت بچه ها را خیلی خسته کرد ولی خدا را شکر این دو بازی نشان داد که بچه ها خیلی سرحال و آماده اند برای مسابقات قهرمانی جهان.

میلاد عبادی پور بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان معتقد است تیم ملی الان سرحال شده است.

به گزارش ایلنا، دریافت کننده تیم ملی کشورمان در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: با ۲ بازی که مقابل استرالیا داشتیم، تیم وضعیت خیلی خوبی پیدا کرده و آماده مسابقه های قهرمانی جهانی است، ولی تا بازی های شروع نشود، باز هم هیچی معلوم نیست. بعد از لیگ جهانی سفر امریکا به خاطر مسافت زیاد، آب و هوا و اختلاف ساعت بچه ها را خیلی خسته کرد ولی خدا را شکر این دو بازی نشان داد که بچه ها خیلی سرحال و آماده اند برای مسابقات قهرمانی جهان.

وی تصریح کرد: شرایط تیم حالا خیلی از قبل فرق کرده. هر جور شده باید خودمان را برای مسابقات آماده کنیم. در این دو سه روز مهلت مانده تا مسابقات، باید بهتر کار می کنیم تا بیشتر آماده شویم. تیم ما بازیکنان باتجربه ای دارد. بازیکنان به حدی رسیده اند که خودشان را با هر شرایطی وفق می دهند. فکر می کنم تجربه بازیکنان به دادمان رسید و ورق را برگرداند.

دریافت کننده ملی پوش جلسه قبل از بازی دوم را مفید دانست و اظهار کرد: کواچ در جلسه بعد از بازی اول و قبل از بازی دوم با استرالیا نقاط ضعف ما را گوشزد کرد. ما در بازی، تنها می خواهیم دفاع کنیم یا اسپک بزنیم یا دریافت خوب کنیم بدون درک صحیح، اما کادر فنی که از بیرون کار ما را تماشا می کند و بهتر تصمیم گیری می کند. تیم یکسری ضعف هایی داشت که کواچ قبل از بازی آنها را گفت و از ما خواست آنها را برطرف کنیم. فکر می کنم بچه ها به نحو احسن آنها انجام دادند.

عبادی پور با تاکید بر سخت بودن پیش بینی کردن مسابقات، گفت: بازی های تیم ما با مسابقه سخت شروع می شود و از حالا قابل پیش بینی نیست. درست است که تیم چهارم لیگ جهانی شده ایم، اما بقیه هم می آیند نتیجه خوبی بگیرند. از حالا پیش بینی خیلی سخت است.

عبادی پور در پایان خاطرنشان کرد: من که نمی توانم فکر مربی را بخوانم، اما سعی می کنم اگر فرصتی برای بازی نصیبم شد، بهترین استفاده را ببرم و خودم را دوباره به او ثابت کنم. کواچ صد در صد روی ما حساب می کند. به هر حال ما بازیکن او هستیم و فکر می کنم در دو بازی مقابل استرالیا کاری نکردم که نظر مثبت سرمربی نسبت به خودم را بگردانم. در این دو بازی سعی کرده ام گفته هایش را پیاده کنم. همه تلاشم کم کردن درصد اشتباهاتم بود. تا حدی هم موفق بودم. البته به صفر رساندن اشتباهات در دو بازی هم شدنی نیست. من کم کم اشتباهاتم را کم می کنم و امیدوارم در دو، سه روز مانده به شروعرقابتها اشتباهاتم را ۸۰-۹۰ درصد کم کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز