خبرگزاری کار ایران

کشتی پیشکسوتان جهان - صربستان؛

آزادکاران پیشکسوت ایران قهرمان شدند

کد خبر : ۱۹۹۶۶۶

تیم کشتی پیشکسوتان ایران که در رقابت های جهانی صربستان در شش گروه سنی شرکت کرده بود در مجموع ۹ مدال طلا، ۶ مدال نقره و ۱۲مدال برنز را کسب کرد.

آزادکاران ایرانی در رقابت های کشتی آزاد پیشکسوتان جهان در صربستان با مجموع ۲۷ مدال به مقام قهرمانی جهان دست یافتند.

به گزارش ایلنا، تیم کشتی پیشکسوتان ایران که در رقابت های جهانی صربستان در شش گروه سنی شرکت کرده بود در مجموع ۹ مدال طلا، ۶ مدال نقره و ۱۲مدال برنز را کسب کرد. مقام های دوم و سوم در این دور از رقابت ها را کشورهای روسیه و آمریکا از آن خود کردند.

در سومین روز از رقابت های بین المللی کشتی پیشکسوتان جهان در صربستان که در گروه A برگزار شد، عبدالرضا رستگار در وزن ۵۸ کیلوگرم، ابوذر شیری در وزن ۶۹ کیلوگرم و جواد صمدی روشن در وزن ۷۶ کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود مدال طلا را از آن خود کردند.

محمد حسن بهنود عشری در وزن ۷۶ کیلوگرم مدال نقره و ابراهیم توکلی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم و احد گرجی در وزن ۶۳ کیلوگرم مدال برنز را بدست آوردند.

در دومین روز از رقابتهای پیشکسوتان جهان در صربستان مسابقات در گروه های C و D برگزار شد که منصور حقیقت دوست در وزن ۶۹ کیلوگرم، محمد کاظم نریمانی کناری در وزن ۷۶ کیلوگرم و حبیب خواجوندی در وزن ۹۷ کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود مدال طلا را از آن خود کردند.

هرمز الماسی در وزن ۸۵ کیلوگرم، داوود بنی نصرت در وزن ۹۷ کیلوگرم، علی اکبر جیر سرایی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم مدال نقره را بدست آوردند.

پرویز جعفری در وزن ۷۶ کیلوگرم، سیامک عزتی در وزن ۹۷ کیلوگرم، اکبر افراشته در وزن ۱۳۰ کیلوگرم و بابک حیدری در وزن ۹۷ کیلوگرم مدال برنز را برای کشورمان کسب کردند.

در روز اول مسابقات نیز رحیم ابوئی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، رضا حداد در وزن ۷۶ کیلوگرم و مهدی مرادی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کردند.

موجی بوشهری در وزن ۵۸ کیلوگرم و بلند پور در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز با شکست دادن رقبای سرسخت خود مدال نقره را بدست آوردند.

علی محمد طاهری در وزن ۵۸ کیلوگرم، محمد جواد رضائیان در وزن ۶۹ کیلوگرم، رحمت شریفی در وزن ۹۷ کیلوگرم، رسول طغیانی در وزن ۷۶ کیلوگرم، گودرز کرمانی در وزن ۹۷ کیلوگرم، بابک حیدری در وزن ۹۷ کیلوگرم هم مدال برنز را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

مجید فهیم پور سفیر جمهوری اسلامی ایران در مراسمی که پنجشنبه شب در هتل کروان پلازا بلگراد برگزار شد به تمام اعضای تیم کشتی آزاد کار پیشکسوتان کشورمان هدایایی را به پاس قدردانی از زحمات این قهرمانان هدیه کرد.

کشتی گیران فرنگی کار کشورمان که روز چهارشنبه وارد بلگراد شدند در روز پنجشنبه در گروه های F، E و B وزن کشی کردند و رقابت های خود را در روز جمعه شروع می کنند.

کشتی گیران فرنگی کار ایرانی در وزن های ۵۸،۶۳، ۶۶،۷۱، ۷۶،۸۵، ۹۷ و ۹۷ به بالا به مصاف حریفان خود می روند.

در رقابت های کشتی پیشکسوتان قهرمانی جهان در صربستان بیش از ۷۰۰ شرکت کننده از بیش از ۵۰ کشور جهان از جمله ایران، بلغارستان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، روسیه، ازبکستان، ژاپن، کوبا، لهستان، صربستان، مجارستان، ترکیه، آمریکا، کرواسی، بلاروس، هند، گرجستان، ایتالیا، فرانسه و آلمان شرکت دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز