خبرگزاری کار ایران

مسعود کرامتی:

وضعیت و حال سینما در ایران بد است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۶۱۹

امروزه حال هنرمندان کشور بد است چه برسد به حال سینما که می‌توان گفت به گونه‌ای در این مملکت ویلدی ویلندر چغندر است.

کارگردان و هنرمند برجسته و پیشکسوت در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون کشور گفت: امروزه وضعیت و حال سینماها در کشور بد است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از آمل، مسعو کرامتی شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس در مجتمع فرهنگی و هنری اریکه آریایی شهرستان آمل در جمع خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه بدلیل درگیری در یک سریالی حضور در اکران فیلم‌های جشنواره یاس موفق نشدم، یادآور شد: هم‌اکنون کارگردانی سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار را برعهده دارم که در حال تصویربرداری است.

وی بیان داشت: در این سریال هنرپیشه‌های نامی چون شقایق دهقان، امیررضا دلاوری، فریبا جدی‌کار، محمود بهروزیان، علی حامدپاشایی نقش‌آفرینی می‌کنند.

کرامتی با اشاره به وضعیت سینما پس از دهه ۷۰ به بعد در ایران حال هنرمندان کشور را بد بیان کرد و گفت: همیشه برایم جای سوال است که چرا باید حال سینما باید خوب و مناسب باشد!؟

این کارگردان و هنرمند نامی و مطرح در عرصه سینما و تئاتر با اعلام اینکه هم‌اکنون در این مملکت حال چه چیزی خوب است، اذعان داشت: امروزه حال هنرمندان کشور بد است چه برسد به حال سینما که می‌توان گفت به گونه‌ای در این مملکت ویلدی ویلندر چغندر است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در عرصه هنری و سینمایی به هر چیزی مشاهده کنید، مناسب و خوب نیست، تصریح کرد: هر یک از هنرمندان و کارگردانان ایران و همه کنار هم دارند لک و لکی می‌کنند.

کرامتی این اوضاع نامناسب را در هر پدیده‌ای در کشور ما بیان و عنوان کرد: امیدواریم در این بحبوهه با تلاش مسئولان امردر عرصه سینما بهتر شود.

این هنرمند پیشکسوت با اشاره به برگزاری این جشنواره در شهرستان آمل یکی از دلایل برگزاری حشنواره‌ها به استان‌ها را در تمرکز زدایی مطرح کرد و گفت: مطمئنا با برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی این شرایط و فضا برای یک شهر یا یک استان را فراهم می‌کند.

وی با ابراز تاسف از اینکه طبع این گونه جشنواره‌ها فقط در یک زمان برگزار می‌شود و می‌رود تا سال دیگر، خاطرنشان کرد: این جشنواره‌ها اگر چه سخت می‌تواند پای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به میان بیاورد اما باید دید طبعات جشنواره‌ها چیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز