خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در افتتاح مرکز درمانی سلفچگان: / تکرار /

اقدامات دولت در بخش سلامت قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۸۱

قم به لحاظ این که جمعیت زیادی را در خود جای داده و در بین مراکز چندین استان کشور قرار گرفته است، نیازمند خدمات بهداشتی و درمانی ویژه است.

ایلنا: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اقدامات خوبی را در بخش سلامت و بهداشت و درمان مردم انجام داده که مفید و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، علی لاریجانی، ظهر دیروز(پنج شنبه) در مراسم افتتاح مرکز بهداشتی درمانی امام موسی کاظم(ع) منطقه سلفچگان قم، با تقدیر از سرمایه گذاری حاجیه خانم بیگدلی در احداثاین مرکز درمانی خیریه، اظهار داشت: در شهر قم، از قدیم الایام سنت بود که مراکز درمانی توسط خیرین افتتاح و به بهره برداری می رسید؛ مثل بیمارستان مرحوم آیت الله گلپایگانی که تا کنون خدمات زیادی به مردم ارائه داده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که قم نیازمند سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان است، گفت: وزارت بهداشت قول‌هایی را به مردم داده‌اند که باید آن ها را پیگیری و محقق کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قم به لحاظ این که جمعیت زیادی را در خود جای داده و در بین مراکز چندین استان کشور قرار گرفته است، نیازمند خدمات بهداشتی و درمانی ویژه است.

لاریجانی تصریح کرد: در کل فکر می کنم دولت نیز اقدامات خوبی را در بخش سلامت و بهداشت و درمان مردم انجام داده که مفید و قابل تقدیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز