خبرگزاری کار ایران

نجفی در جمع خبرنگاران: / تکرار /

در جریان صحبت‌های مجلس برای ایجاد تغییرات در وزارت علوم نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۵۲

کمیته‌ای که در وزارت علوم برای بررسی بورسیه های غیرقانونی تشکیل شده هنوز گزارشی به من ارائه نکرده است / امیدوارم رئیس جمهور به زودی فرد جدیدی برای ریاست ستاد هماهنگی‌های اقتصادی معرفی کند.

سرپرست وزارت علوم اعلام کرد که در جریان صحبت‌های مجلس برای ایجاد تغییرات در وزارت علوم نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نجفی در حاشیه مراسم ختم پدر اکبر ترکان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا تاکنون در وزارت علوم تغییراتی صورت گرفته است؟ گفت: اگر لازم باشد تغییراتی در وزارت علوم ایجاد می‌شود اما هنوز تغییری صورت نگرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این تغییرات در راستای صحبت‌های مجلس است، اظهار داشت: من در جریان صحبت‌های مجلس نیستم.

سرپرست وزارت علوم در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا، مبنی بر اینکه آیا کمیته‌ای که شما برای بررسی بورسیه‌های غیرقانونی تعیین کرده بودید گزارشی به شما داده است؟ تصریح کرد: این کمیته هنوز گزارشی به من ارائه نکرده است.

نجفی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا درباره اینکه احتمال دارد شما برای تصدی وزارت علوم معرفی شوید؟ ابراز داشت: در عالم هستی همه چیز امکانپذیر است و در این باره باید از رئیس جمهور سوال بپرسید.

وی یکی از سیاست‌های خود در وزارت علوم را شفافیت اعلام کرد و افزود: یکی از سیاست‌های من شفافیت درباره مسائلی که در وزارت علوم اتفاق افتاده یا خواهد افتاد، است.

سرپرست وزارت علوم در پاسخ به این سوال که آیا شما همچنان ریاست ستاد هماهنگی‌های اقتصادی را برعهده دارید؟ خاطر نشان کرد: من پس از سرپرستی وزارت علوم به امور آن ستاد نمی‌رسم و امیدوارم رئیس جمهور به زودی فرد جدید برای این کمیته معرفی کند.

نجفی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی براینکه منظورتان از این جمله که اگر شما به جای آقای فرجی دانا در مجلس بودید از کوره درمی‌رفتید چیست؟ بیان کرد: من در وصف فرجی دانا این حرف را زدم و منظور تمجید از خصوصیات آقای فرجی دانا بود چرا که در آن جلسه انتقادات غیرمنصفانه‌ای بیان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز