خبرگزاری کار ایران

این تیم استقلال منیت ندارد؛

قلعه‌نویی: بازی سختی در پیش داریم / گسترش تیم ضعیفی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۴۵

در استقلال فعلی سرعت تیمی هم بالا رفته است. هماهنگی بین بازیکنان جوان و قدیمی هم بالاست و دنبال این هستیم که برای قهرمانی هفته به هفته بهتر شویم.

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش شباهت زیادی به استقلال سا ۸۳ دارد و امیدوار است تا در نهایت قهرمانی را جشن بگیرد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گسترش فولاد گفت: ما در مسابقه قبل توانستیم با بازی خوب و منطقی ۳ امتیاز بگیریم، اما در این چند روز به بازیکنان گفته‌ام که آن بازی دیگر به تاریخ پیوست. ما بازی‌های این تیم را آنالیز کردیم و می‌دانیم آنها با فراز و نشیب بازی می‌کنند و مربی خوب و جوانی دارند که اگر بتوانیم از فضای بین آنها استفاده کنیم می‌توانیم برنده باشیم، اما گسترش فولاد تیم جوانی است که خطرناک بازی می‌کند و مثل ابر بهاری می‌ماند.

وی متذکر شد: هر جا تارتار بوده تیم‌هایش خوب و با برنامه بازی کرده‌اند. من مدیران این تیم را می‌شناسم که فوتبال را فقط به خاطر فوتبال می‌خواهند و به دنبال منافع نیستند. فردا بازی سختی مقابل گسترش فولاد داریم اما اگر بازیکنانم مثل بازی با پیکان با انگیزه باشند می‌توانیم به هدف برسیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به اظهارات تارتار مبنی بر اینکه تفاوت چندانی میان تیم‌های لیگ‌برتری وجود ندارد، اظهار کرد: گفت: تفاوت در زمین مشخص می‌شود. اگر بازیکنان استقلال تلاش کنند و بتوانند فرمان‌های تاکتیکی را انجام بدهند می‌توانیم به موفقیت برسیم. نظر تارتار محترم است. او همیشه با برنامه کار کرده و می‌خواهد به تیمش روحیه بدهد. فردا بازی زیبایی خواهیم داشت و امیدوارم از هر دو تیم بازی خوبی شاهد باشیم.

وی در اواسط این نشست با آرزوی سلامتی هرچه سریع‌تر مهدی تاج، افزود: اجازه دهید برای مهدی تاج که سال‌های سال در فوتبال ما زحمت کشیده، شفای عاجل آرزو کنم. امیدوارم او برگردد و کارش را در بحثبرنامه ریزی لیگ برتر کامل کند.

سرمربی استقلال درباره شباهت میان استقلال فعلی و استقلال سال۸۳ گفت: یکی از شاخصه‌ها این است که فوتبال هجومی بازی می‌کند. شاخصه بعدی این است که گل زیاد رد و بدل می‌شود. شاخصه بعدی اینکه این تیم مانند همان تیم تا دقایق آخر برای بردن می‌جنگد. این تیم منیت ندارد. البته هنوز با آن تیمی که می‌خواهیم فاصله داریم و باید آمادگی بالایی داشته باشیم. باید روی کرنرها و کاشته‌ها بیشتر کار کنیم. در استقلال فعلی سرعت تیمی هم بالا رفته است. هماهنگی بین بازیکنان جوان و قدیمی هم بالاست و دنبال این هستیم که برای قهرمانی هفته به هفته بهتر شویم.

وی درباره اینکه آیا مربی بدنساز به استقلال اضافه می‌شود یا نه اظهار داشت: از حاج‌قاسم تشکر می‌کنم. مهریزی هم تجربه این کار را دارد. امیدوارم کار را به نحو احسن انجام بدهیم.

قلعه‌نویی درباره اینکه با هواداران چه صحبتی دارد، گفت: هواداران یار دوازدهم هستند. امیدوارم استقبال بیشتری از بازی‌های ما کنند و حس مسولیت پذیری‌شان بیشتر شود.

سرمربی استقلال درخصوص اینکه به خاطر اینترنتی شدن بلیت‌ها استقبال کمتر می‌شود، گفت: هیچ اشکالی ندارد. به هر حال در خانواده‌ها یک نفر است که با اینترنت سر و کار داشته باشد. در قدیم هم بانک‌های ما شرایط دیگر داشتند ولی وقتی به سمت تکنولوژی رفتند مردم استقبال بیشتری کردند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا معتقد است گسترش تیم ضعیفی است، گفت: اصلا اینطور نیست. گسترش هم کادر فنی و هم بازیکنان بسیار با انگیزه‌ای دارد. ما به خوبی آنها را آنالیز کردیم. اصلا تیم ضعیفی حریف ما نیست.

قلعه نویی درباره اینکه غایبان تیمش در این بازی چه کسانی هستند، گفت: صد در صد صادقی و حنیف را در این بازی نداریم. حیدری با تیم تمرین می‌کند و امشب نظر نهایی درباره حضور خسرو در این بازی اعلام می‌کنیم. اگر کادر فنی صلاح دانست بازی می‌کند و در غیر این صورت بازیکنان دیگری هستند که به تیم کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره جایگزینی کرار به جای جباری در نقش بازیساز و اینکه گفته می‌شود نقش کرار در استقلال زیاد است، ‌ گفت: باید بگویم نقش پررنگ را استقلال دارد چراکه ما یک تیم هستیم و کرار هم در این پازل مثل سایر بازیکنان تعیین‌کننده است. کرار را من خودم به ایران آوردم و دوست داشتم به استقلال بیاید و حتی در تراکتورسازی هم پیگیر او بودم. کرار بازیکن بزرگی است و اگر بیشتر دقت کند می‌تواند در اروپا هم بازی کند و من این را به توره گفتم که تو ۵ میلیون دلار می‌ارزی که او به حرف من خندید و بعدا به موناکو رفت و فکر می‌کنم اگر کرار بیشتر تلاش کند می‌تواند او هم در اروپا بازی کند. کرار بازیکن بزرگی است که نیاز به زمان دارد، اما بازیکن بزرگ ما تیم استقلال است. شما به نیمکت‌مان نگاه کنید و لذت ببرید چراکه نیمکت شادابی داریم. بازیکن بزرگی مثل پژمان نوری با اینکه کم بازی می‌کند اما حضور پررنگی در فوتبال دارد و این می‌تواند الگوی خوبی برای بازیکنان باشد و به نظرم عامل اصلی نتیجه‌گیری ما همین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز