خبرگزاری کار ایران

در دهمین روز متوالی تحصن کارگران معدن بافق؛

تلاش امام جمعه بافق برای آزادی بازداشت شدگان

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۱۵

در حالی که اعتراض صنفی کارگران معدن سنگ آهن بافق به دهمین روز متوالی وارد شده است، منابع کارگری ایلنا از تلاش حجت الاسلام «جواد سلیمانی»، امام جمعه بافق برای آزادی ۹ کارگر بازداشتی این معدن خبر می‌دهند.

در حالی که اعتراض صنفی کارگران معدن سنگ آهن بافق به دهمین روز متوالی وارد شده است، منابع خبری ایلنا از رایزنی حجت الاسلام «جواد سلیمانی»، امام جمعه بافق برای آزادی ۹ کارگر بازداشتی این معدن خبر می‌دهند. همزمان خانواده‌های کارگران بازداشتی برای ششمین روز متوالی مقابل فرمانداری تجع کرده‌اند.

اعضای یکی از خانواده‌های بازداشت‌شدگان به خبرنگار ایلنا گفت: امام جمعه بافق دیروز(چهارشنبه ۵ شهریور) در جلسه امام جمعه‌های استان یزد با طرح موضوع بازداشت ۹ کارگر معدن سنگ آهن بافق، آیت الله «محمدرضا ناصری»، امام جمعه یزد را در جریان وقایع و مطالبات کارگران متحصن معدن و خواسته‌های اهالی شهر بافق قرار داده است.

بر اساس این گزارش، با پیگیری‌های امام جمعه یزد از طریق استاداری و فرمانداری، شورای تامین استان به منظور بررسی آزادی ۹ کارگر بازداشتی معدن دیشب تشکیل جلسه داده اما این جلسه به نتیجه خاصی منجر نشده است.

آنطور که گفته می‌شود قرار است شورای تامین استان یزد امروز نیز تشکیل جلسه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز