خبرگزاری کار ایران

با حضور مسوولان استانی و شهری صورت گرفت؛

آغاز به کار چهارمین جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب بازی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۰۹

چهارمین جشنواره بین المللی بازی و اسباب بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز به مدت ۱۰ روز در مجموعه تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه قزوین آغاز به کار کرد.

چهارمین جشنواره بین المللی بازی و اسباب بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز به مدت ۱۰ روز در مجموعه تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه قزوین با حضور مسوولان استانی و شهری آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا از قزوین، چهارمین جشنواره بین المللی بازی و اسباب بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز با حضور معاون استاندار قزوین، شهردار قزوین، اعضای شورای شهر و سایر مسوولان استانی و شهری آغاز به کار کرد.

در این جشنواره اسباب بازی‌های قدیمی دیگر کشور‌ها از جمله ترکیه، پاکستان، استرالیا، مولداوی در کنار اسباب بازیهای همچنین در این جشنواره آموزش‌های شهروندی به کودکان در فضای ۷۶۰ متر مربع در حیاط بهشتیان انجام خواهد شد و مباحثی همچون ترافیک، تفکیک زباله از مبدأ، فضای سبز، محیط زیست، هویت شهری و گردشگری به کودکان با استفاده از شیوه‌های خاص و کودکانه آموزش داده می‌شود.

در این جشنواره با ایجاد هشت غرفه و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری بچه‌ها را با شخصیت امام رضا(ع) اُنس بیشتری پیدا خواهند کرد.

در این جشنواره بخش «آرزوهای آسمانی» برای کودکان یتیم و بی‌سرپرست ایجاد شده است و در این بخش آرزوهای کودکان و خواسته‌های آن‌ها از مسئولان به همراه اسم و آدرسشان مکتوب شده و به صورت پاکت آرزو درمی آید تا ضمن بازدید مسئولان از جشنواره این پاکت‌ها برای رسیدگی به خواسته‌های کودکان در اختیارشان قرار داده شود.

دو سالانه خوشنویسی قزوین در محل برپایی جشنواره بازی برگزار می‌شود و در این فرصت مردم و به ویژه کودکان با هنر قریب ۸۰ برنامه هنری در طول ۱۰ روز جشنواره توسط گروههای مختلف هنری، تئا‌تر عروسکی ملی و استانی در زمینه کودکان اجرا خواهد شد و اجرای مسابقه محله، گروه‌های فیتیله‌ها، خان بابا، حامی، شهر فرنگ و دایی چپول از گروههای هنری هستند که در این جشنواره نقش می‌آفرینند.

در این جشنواره قریب ۱۰۰ غرفه خدماتی، هنری، فرهنگی، نمایشگاهی، بازی و خرید پیش بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز