خبرگزاری کار ایران

آمادگی صنایع دستی برای همراهی با فرش در نمایشگاههای داخلی وخارجی

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۴۹۵

ذینفعان فرش و صنایع دستی با یکدیگر متفاوتند اما می توان در این دو حوزه هم افزایی داشت.

معاون صنایع دستی سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: آمادگی لازم برای همراه شدن صنایع دستی با فرش ایرانی در نمایشگاههای داخلی و خارجی وجود دارد و این همراهی می تواند پیامدهای مثبتی به دنبال داشته باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز ملی فرش ایران، بهمن نامور مطلق در حاشیه بازدید از بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف ایران در دیدار با حمید کارگر سرپرست مرکز یادشده، اظهار داشت: همنشینی و تطابق فرش و مبلمان می تواند ضلع سومی به نام صنایع دستی را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: ذینفعان فرش و صنایع دستی با یکدیگر متفاوتند اما می توان در این دو حوزه هم افزایی داشت.

این مقام مسئول، گستردگی و تنوع موجود نمایشگاه فرش را ستود و گفت: همراهی صنایع دستی با فرش ایرانی در برگزاری نمایشگاه ها می تواند پیامدهای مثبتی را همراه داشته باشد.

بنابراین گزارش، سرپرست مرکز ملی فرش ایران با اشاره به برگزاری مراسم ˈروز ایرانˈ در نمایشگاه فرش شینینگ و مذاکرات خود با مدیران نمایشگاه دموتکس، حضور تکمیلی صنایع دستی در سالن ایران را قابل تأمل دانست.

کارگر اظهار امیدواری کرد: هرچه زودتر تفاهم نامه همکاری بین دو مجموعه تدوین و عملیاتی شود.

بیست وسومین نمایشگاه فرش دستباف ایران که یکم شهریور با مشارکت ۷۰۰ شرکت تولیدی و صادراتی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار کرد، فردا(جمعه هفتم شهریور) به کار خود پایان می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز