خبرگزاری کار ایران

هنرمنده برجسته سینما وتئاتر کشور:

برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی موجب رشد توسعه فرهنگی در کشور می‌شود

کد خبر : ۱۹۹۴۳۹

این جشنواره‌ها علاوه بر ایجاد فرصت‌های فرهنگی موجب جریان اقتصادی و محیط کاری را نیز به همراه دارد همچنین باعثکارآفرینی استان‌ها می‌شود.

هنرمنده برجسته سینما وتئاتر کشور گفت: برگزاری جشنواره‌ها و فستیوال‌های بین‌المللی رشد توسعه فرهنگی را بدنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از آمل، محمود عزیزی هنرمند برجسته سینما و تئاتر کشور در بازدید از پنجمین روز از اکران فیلم‌های جشنواره یاس در آمل، بیان کرد: جای خرسندی است برگزاری این جشنواره موقیعتی را برای علاقمندان و دوستداران به سینما را به وجود آورده است.

وی با اعلام اینکه برگزاری جشنواره‌ها و فستیوال‌ها به طور دائمی موجب رشد فرهنگی در کشور می‌شود، اذعان داشت: برای برگزاری این جشنواره‌ها باید شرایط را فراهم آورد.

عزیزی با تاکید براینکه استقبال اینگونه جشنواره‌ها از سوی مردم نشان‌دهنده سلامت روحی در جامعه است، ابراز داشت: اجرای هر فعالیت فرهنگی در هر زمانی برای ایجاد شوق و شعف حرکت می‌کند که این نشان‌دهنده سلامت روحی جامعه است.

این هنرمنده برجسته سینما و تئاتر کشور تمرکز زدایی فعالیت های فرهنگی در یک جامعه را یک گام بسیار مثبتی بیان و عنوان کرد: برگزاری جشنواره‌ها و فستیوال‌های هنری فرصتی برای آشنایی ببینندگان و شرکت‌کنندگان با هنرمندان می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس در آمل اتفاق نادر و ارزشمندی است، تصریح کرد: ایجاد اینگونه جشنواره‌ها در خارج از پایتخت باعثچرخش اقتصاد در استان‌ها و شهرستان‌های کشور می‌شود.

عزیزی خاطرنشان کرد: این جشنواره‌ها علاوه بر ایجاد فرصت‌های فرهنگی موجب جریان اقتصادی و محیط کاری را نیز به همراه دارد همچنین باعثکارآفرینی استان‌ها می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز