خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان در جمع مردم آستارا؛

دولت تدبیر و امید در مهار تورم موفق بوده و به دنبال خروج از رکود تورمی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۴۳۸

اگر چه در بخش نظامی و امنیتی آستارا وضعیت بسیار قابل تقدیری دارد اما باید این منطقه ی مرزی زیبایی اش نیز تقویت شود.

استاندار گیلان در جمع مردم آستارا گفت: آستارا پیشانی گیلان و نظام اسلامی است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از آستارا؛ محمد علی نجفی در جمع پرشور مردم شهرستان‌آستارا باقدردانی از این استقبال پرشور گفت: هفته ی دولت فرصتی است که خدمت شما برسیم تا از انرژی گرم و با صفای شما برای تقویت روحیه ی کار خویش استفاده کنیم.
وی بابیان اینکه مردم بزرگوار آستارا و گیلان استحقاق خدمت بیشتر را دارند تأکید کرد: عزم ما در استان این است که با کار و تلاش و عمل نشان دهیم که دولت قصد خدمت دارد.
استاندار گیلان با بیان اینکه دولت تدبیرامید با بار سنگین مشکلات و بدهکاری فعالیت خود را آغاز کرد و گفت: به رغم وجود این مشکلات دولت تدبیر و امید در مهار تورم بزرگترین گام را برداشته است و به دنبال خروج از رکود تورمی با همکاری مجلس است.
وی با تأکید برزیبا سازی سواحل، توسعه ی راه ها و گازرسانی بیشتر به روستاها گفت: ما مصمم هستیم منطقه ی ویژه ی اقتصادی آستارا با قوت هرچه بیشتر برای حل مشکلات شهرستان و منطقه شکوفا کنیم.
نماینده ی عالی دولت در گیلان آستارا پیشانی گیلان و نظام اسلامی در برابر روسیه، آسیای میانه و قفقاز و اروپا عنوان کرد و گفت: اگر چه در بخش نظامی و امنیتی آستارا وضعیت بسیار قابل تقدیری دارد اما باید این منطقه ی مرزی زیبایی اش نیز تقویت شود.
وی افزود: با صمیمت وحدت، همدلی و همدردی خوبی که در آستارا وجود دارد مدیران استان میتوانند کارهای بزرگ را در این منطقه انجام دهند.
استاندار گیلان همچنین برزیباسازی سواحل آستارا هم تأکید کرد و گفت: مناطق جدید طرح های دریا نیز در این شهرستان باید افزایش یابد.
نجفی به نشست اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران استان با کمیسیون برنامه و بودجه ی مجلس اشاره کرد و گفت: ما به دنبال حل مشکلات بودجه ای تأمین اعتبار ساخت راه آهن رشت به آستارا هستیم چرا که اعتقاد داریم راه آهن گیلان بدون رسیدن به آستارا توجیه فنی و اقتصادی ندارد.
وی تأکید کرد: با ساخت راه آهن آستارا تمام مناطق آسیای میانه و قفقاز، کشورهای نوستراک و اروپا از آن بهره می برند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز