خبرگزاری کار ایران

فیاض زاهد در گفت‌وگو با ایلنا:

دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌های دولت شایسته نیست

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۳۹۷

بخشی از جبهه اصول‌گرایی که پایداری‌ها، دلواپستان‌هاو لرزان‌ها جزء این گروه هستند اعتقاد عملی به بیانات رهبری ندارند.

یک استاد دانشگاه گفت: جریان‌ها و جناح‌های که با چماق ولایت برسر دیگران می‌زنند خودشان بر خلاف صحبت‌ها و موضع گیرهای رهبری عمل می‌کنند.

فیاض‌زاهد در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با هئیت دولت گفت: این برای اول بار نیست که رهبری از دولت حمایت کرده است، سابقه این حمایت را به صورت برجسته می‌توان از تقدیر و حمایت ایشان ازعملکرد آقای ظریف و تیم مذاکره کننده هسته‌ای و سیاست خارجی مشاهده کرد.

زاهد ادامه داد: ضمن اینکه ایشان در مقام رهبری و هماهنگ کننده سیاست‌های قوا همواره از دولت‌های مستقر حمایت کرده‌اند، اما حمایت از دولت تدبیر و امید معنای خاص خود را جدا از حمایت‌های عمومی دارد از این جهت که دولت در یک فضای خاص و برخلاف پیش بینی‌ها موفق به اخد آرای مردم شد و با پشتبانی و پایگاهی که دارد می‌تواند در جهت اصلاح امور قدم بردارد.

وی درباره تخریب‌هایی که همواره از سوی افراطیون اصولگرا برخلاف حمایت‌ها و فرمایشات رهبری نسبت به دولت وجود دارد، بیان کرد: بخشی از جبهه اصول‌گرایی که پایداری‌ها، دلواپستان‌هاو لرزان‌ها جزء این گروه هستند اعتقاد عملی به بیانات رهبری ندارند و بیشتر با حرف‌ها ایشان برخورد تاکتیکی می‌کنند.

این فعال سیاسی گفت: برخلاف این حمایت‌ها ما شاهده موج کارشکنی‌ها علیه دولت طی یک سال گذشته بوده‌ایم، احضارهای وزرا، کارت‌های زرد فراوان به اعضای هئیت دولت که در مقایسه با روال کاری گذشته و نسبت به دولت قبل قابل تأمل است.

این استاد دانشگاه مدعی شد: امروز نمایندگان مجلس برای دولت تکلیف معین‌ و در تمام عرصه‌ها از جمله عزل و نصب‌ها دخالت می‌کنند که این موضوع شایسته نمایندگی مجلس نیست.

زاهد با بیان اینکه اعلام حمایت‌های رهبری از دولت به علت اشراف ایشان به تمام موضوعات کشوری است، تصریح کرد: مسولیت سیاست‌های کلی نظام با رهبری است و بیش از هرکسی دیگر به نقاط ضعف و آسیب مطلع هستند و می‌دانند که چه مشکلاتی در منطقه و پیرامون ما وجود دارد.

وی در پایان گفت: به علت اشراف کامل رهبری به اوضاع کشور باید صحبت‌های ایشان سرلوحه برنامه‌های همه جناح و جریان‌ها باشد و با هماهنگی و همدلی در جهت حل مشکلات حرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز