خبرگزاری کار ایران

امیدوارم باشگاه‌ها همکاری کنند؛

دانشجو: هیچ بازیکنی مشکل خروج از کشور ندارد / تیم امید۲۱ شهریور وارد اینچئون می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۳۶۶

خوشبختانه همکاری های لازم بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک انجام شده و هیچ کدام از بازیکنان تیم امید مشکلی برای اعزام به مسابقات المپیک آسیایی اینچئون ندارند.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال از برطرف شدن مشکل خروجی بازیکنان تیم امید خبر داد.

به گزارش ایلنا، رسول دانشجو گفت: خوشبختانه همکاری های لازم بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک انجام شده و هیچ کدام از بازیکنان تیم امید مشکلی برای اعزام به مسابقات المپیک آسیایی اینچئون ندارند.

وی در ادامه بیان کرد: تیم امید به منظور برگزاری اردوی آماده سازی و انجام یک دیدار دوستانه با تیم المپیک چین روز جمعه ۱۴ شهریور ماه عازم این کشور خواهد شد. باشگاه ها نیز قول مساعد دادند و امیدوارم در عمل هم این گونه باشد و تمامی باشگاه‌ها برای بازی‌های آسیایی اینچئون ملی‌پوشان دعوت شده به تیم امید را اعزام کنند و تیم المپیک بدون هیچ مشکلی ۲۱ شهریورماه وارد دهکده بازیها شود.

سرپرست کمیته جوانان در پایان افزود: جا دارد از کمیته ملی المپیک تشکر ویژه ای داشته باشم چرا که در همه زمینه ها چه برگزاری اردوها در هتل المپیک و چه در اعزام بازیکنان برای اردوهای برون مرزی که در اردن و ارمنستان داشتیم همکاری بسیار شایسته ای با فدراسیون فوتبال داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز