خبرگزاری کار ایران

در آستانه رقابت‌های جهانی؛

تمرین غافلگیر کننده ملی پوشان والیبال در بلهاتوف / تاکید کواچ روی برنامه‌های تهاجمی

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۲۷۱

ملی پوشان والیبال سه شنبه صبح و بعد از ظهر در سالن pgeskara دو جلسه تمرین قبل از بازی تدارکاتی با استرالیا، انجام دادند که کواچ و دستیارانش را غافلگیر کرد.

تیم ملی والیبال تمرین پرنشاطی را در بلهاتوف انجام داد. تمرینی که حتی کواچ ودستیارانش را نیز غافلگیر کرد.

به گزارش ایلنا، ملی پوشان والیبال سه شنبه صبح و بعد از ظهر در سالن pgeskara دوجلسه تمرین قبل از بازی تدارکاتی با استرالیا، انجام دادند. فرهاد قائمی به دلیل سرماخوردگی در هتل ماند.

تمرینات تیم ملی مثل همیشه با حرکات کششی زیر نظر کارلو ساتی شروع شد. آنها صبح بعد از گرم کردن ۴۵ دقیقه ای هم وزنه زدند. اما بعدازظهر کار توپی انجام دادند. کواچ در تمرین توپی صبح روی توپ گیری و پاس برگشت پاس غیر پاسور، سرویس دریافت و پاس غیر پاسور، سرویس، دریافت پاس و اسپک کار کرد. در آخر هم تمرین دریافت برای دریافت کنندگان با چاشنی آموزش اختصاصی ساعد همراه بود.

برای تمرین عصر فرهاد قائمی هم حاضر بود. سیامک افروزی پزشک تیم طبق قولش او را به سرم و انتی بیوتیک به تمرین رساند. بازیکنان بعد از حرکات کششی چند دوری دویدند و بعد به دو گروه تقسیم شدند و دریافت تک ضرب کار کردند.

بعد هم نوبت تمرین اسپک و دریافت دو به دو رسید. اما کواچ بیشترین زمان را به تمرین حمله اول، با تمرکز بازیکنانش روی سرویس، دریافت، پاس و اسپک داد. او ظاهرا می خواست ترکیب تیمش برای رقابت های جهانی را انتخاب کند، به همین خاطر وسواس خاصی به خرج می داد. البته گاهی ملی پوشان صدای کواچ را در می آوردند.

در برخی مواقع تمرین را متوقف و نکات لازم را یادآوری می کرد، با گفتن: repeat از آنها می خواست دوباره حرکت را تکرار کنند.

در حین تمرین مصدومیت کهنه مچ پای سید محمد موسوی سرعتی زن تیم ملی کشورمان موجب خارج شدن این بازیکن به بیرون از زمین شد و سیامک افروزی بلافاصله مراحل مداوای پای وی را آغاز کرد.

تمرین ایرانی ها چند نفری تماشاچی هم داشت. وقتی عقربه های ساعت ۲۰ را نشان داد، تمرین هم تمام شد و بازیکنان کم کم سرد کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز