خبرگزاری کار ایران

با وجود گذشت ۱۰ روز؛

پاسکاری هیات رییسه مجلس در مورد بررسی شبنامه تو‌هین‌آمیز علیه رییس جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۱۹۹

ضرغام صادقی عضو هیات رییسه مجلس و صادر کننده مجوز توزیع این شبنامه هرچند حاضر به گفت‌و‌گو با ایلنا نشد اما اعلام کرد که به هیچ عنوان از چنین کاری اعلام پشیمانی نکرده است و عضو دیگر هیات رییسه مجلس نظر شخصی خود را منتشر کرده است.

با وجود گذشت ۱۰ روز از توزیع شب‌نامه علیه رییس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی هنوز بررسی دقیقی در مورد علل و عاملان توزیع این شبنامه به عمل نیامده است. اعضای هیات رییسه توضیحات مستندی در مورد بررسی این شبنامه نمی‌دهند و بررسی این توهین به رییس جمهور توسط هیات رییسه در هاله ابهام قرار دارد.

چندی پیش علیرضا منادی از اعضای هیات رییسه مجلس در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرده بود که صادر کننده مجوز توزیع شبنامه توهین‌آمیز از این کار پشیمان بوده و بدون مطالعه مجوز توزیع این شبنامه را صادر کرده است. ضرغام صادقی عضو هیات رییسه مجلس و صادر کننده مجوز توزیع این شبنامه هرچند حاضر به گفت‌و‌گو با ایلنا نشد اما اعلام کرد که به هیچ عنوان از چنین کاری اعلام پشیمانی نکرده است و عضو دیگر هیات رییسه مجلس نظر شخصی خود را منتشر کرده است.

علیرضا منادی سفیدان در تماسی که از سوی خبرنگار ایلنا گرفته شد تا مشخص شود که شبنامه توزیع شده در هیات رییسه مورد بررسی قرار گرفته است یا خیر که این عضو هیات رییسه توضیحات قبلی خود را نیز تکذیب کرد.

در روزهایی که یکسالگی دولت یازدهم به پایان رسیده و هفته دولت در حال سپری شدن است، سرنوشت بررسی شبنامه توزیع شده علیه رییس جمهور در هاله ابهام قرار دارد. در هیات رییسه مجلس میان اعضا پاسکاری صورت می‌گیرد و مشخص نیست روند توهین به سران قوا که از رییس جمهور و توسط برخی از نمایندگان آغاز شد و به رییس مجلس رسیده است، دفعه بعدی به کدام یک از مقامات می رسد و آیا هیات رییسه باز هم در برابر آن سکوت خواهند کرد یا خیر؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز