خبرگزاری کار ایران

مسابقات گرندپریکس – قزاقستان؛

برنامه رقابت تکواندوکاران اعزامی ایران اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۱۲۲

این دوره از مسابقات گرندپریکس از روز جمعه هفتم شهریورماه به مدت ۳ روز در سالن ساری آرکا آستانه قزاقستان برگزار خواهد شد که ۵ نماینده کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند.

مسابقات گرندپریکس قزاقستان از جمعه هفتم شهریورماه با مبارزات وزن ۸۰ + کیلوگرم در شهر آستانه آغاز و یکشنبه نهم شهریورماه به پایان خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، این دوره از مسابقات گرندپریکس از روز جمعه هفتم شهریورماه به مدت ۳ روز در سالن ساری آرکا آستانه قزاقستان برگزار خواهد شد که ۵ نماینده کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند.

بر اساس برنامه اعلام شده، جلسه سرپرستان و قرعه‌کشی مسابقات، امروز از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به وقت محلی انجام می‌شود و تمرین تیم‌ها در این مدت در محل سالن‌های تمرین، برنامه ریزی شده است. جمعه، هفتم شهریورماه، در اولین روز مسابقات، مبارزات وزن ۸۰ + کیلوگرم(وزن چهارم المپیک) پیگیری می‌شود که از تیم کشورمان، سجاد مردانی به مصاف حریفانش خواهد رفت.

روز دوم مسابقات(شنبه هشتم شهریورماه)، مبارزات اوزان ۵۸ - و ۸۰ - کیلوگرم(وزن اول و سوم المپیک) برگزار خواهد شد که نمایندگان ایران، فرزان عاشورزاده، علیرضا نصرآزادانی و مهدی خدابخشی هستند.

یکشنبه نهم شهریورماه در روز پایانی این رقابت‌ها، ایران یک نماینده دارد که بهنام اسبقی هوگوپوش وزن ۶۸ - کیلوگرم(وزن دوم المپیک) بر روی شیاپ‌چانگ می‌رود. طبق برنامه؛ مسابقات از ساعت ۹ صبح به وقت محلی آغاز می‌شود. بازگشت تیم سه‌شنبه(۱۱شهریورماه) خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز