خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا:

نرخ گذاری خودرو از سوی شورای رقابت اشتباه بود

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۷۹

اگر منطقه آزاد چابهار به عنوان قطب سوم خودرو سازی در کشور تنها به واردات خودروهای چینی بسنده کند نمی‌تواند موفق عمل کند و باید در جهت تولید گام بردارد / هنوز نتیجه تحقیق و تفحص از فولاد آماده نشده است.

عضو کمیسیون صنایع در مجلس شورای اسلامی گفت: نرخ گذاری خودرو از سوی شورای رقابت اشتباه بود.

حسین گروسی، عضو کمیسیون صنایع در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به کاهش سه درصدی نرخ خودرو اظهار داشت: از ابتدا شورای رقابت نباید درزمینه نرخ گذاری خودرو ورود پیدا می کرد زیرا وظیفه دیگری برای این شورا تعریف شده است.

وی افزود: شورای رقابت تنها باید در خصوص فرمول‌ها و تعیین شاخص‌ها نظر دهد و قیمت گذاری را به خودروسازان بسپارد و نرخ گذاری خودرو که اخیرا از سوی شورای رقابت صورت گرفت کار درستی نبود.

گروسی با اشاره به منطقه آزاد چابهار به عنوان قطب سوم خودرو سازی در کشور گفت: اگر این منطقه نیز تنها به واردات خودروهای چینی بسنده کند نمی‌تواند موفق عمل کند و باید در جهت تولید گام بردارد.

وی گفت: با مشارکت و همکاری با کشورهای پیشرفته در صنعت خودرو ایران نیز می‌تواند به عنوان پایلوت و هاب منطقه‌ای در عرضه خودرو حرفی برای گفتن داشته باشد که خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون شاهد افزایش تولید خودرو نیز بوده‌ایم.

گروسی با اشاره به برنامه تولید سه میلیون خودرو تا سال ۱۴۰۴ خاطر نشان کرد: با افزایش کیفیت، قیمت خودرو نیز رقابتی می‌شود و امیدواریم به این برنامه تولید دست پیدا کنیم.

وی در خاتمه در پاسخ به این پرسش که چرا نتیجه تحقیق و تفحص فولاد در مجلس قرائت نمی‌شود؟ گفت: نتیجه آن هنوز آماده نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز