خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

برای بازگشایی مدارس مشکل جدی نداریم

برای بازگشایی مدارس مشکل جدی نداریم
کد خبر : ۱۹۸۳۷۳

اکنون در حال تدوین نقشه راه اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستیم / آموزش و پرورش در دولت یازدهم با تکیه بر پژوهش، ‌ تحقیق، کارکارشناسی، مطالعات عمیق و مشورت از صاحب نظران از هر گونه شتاب زدگی در اجرای برنامه‌ها ممانعت می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: با در اختیار داشتن معلمان، فرهنگیان و کارشناسان فرهیخته خود را برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده می‌کنیم و برای بازگشایی مدارس با مشکل جدی مواجه نیستیم.

به گزارش ایلنا، علی اصغر فانی در سومین روز از برگزاری سی و یکمین اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق سراسر کشور با اشاره به آغاز عملیات مربوط به بازگشایی مدارس در مهرماه تحت عنوان پروژه مهر از شش ماه گذشته، گفت: همکاران ما مقدمات بازگشایی مدارس را از ماه پیش آغاز کرده‌اند. اکنون در آستانه تنظیم بودجه ۹۴ و برنامه ششم توسعه هستیم و قطعا مساعدت مجلس شورای اسلامی برای عنایت بیشتر به آموزش و پرورش مورد درخواست ماست.

وی تصریح کرد: با بیان اینکه سند تحول نظام آموزشی به عنوان مهمترین سند بالادستی که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده امروز راهنمای عمل آموزش و پرورش است، اظهارکرد: ‌ اکنون در حال تدوین نقشه راه اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستیم.

وی افزود: امسال ۴۰ راهکار از ۱۳۱ راهکار سند تحول در برنامه کاری آموزش و پرورش قرار گرفته و ما به کمک اعتباری که دولت و مجلس تحت عنوان اعتبار کیفیت بخشی در اختیار ما قرار داده‌اند، ۹۹ برنامه را ذیل ۴۰ راهکار سند تحول برای سال جدید دنبال خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش در دولت یازدهم با تکیه بر پژوهش، ‌ تحقیق، کارکارشناسی، مطالعات عمیق و مشورت از صاحب نظران از هر گونه شتاب زدگی در اجرای برنامه‌ها ممانعت می‌کند، ابراز امیدواری کرد که این وزارتخانه با حمایت دولت و مجلس به اهداف عالیه جمهوری اسلامی ایران در آموزش و پرورش نائل شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز