خبرگزاری کار ایران

یکه زارع:

فرهنگ فراخوان در میان خودروسازان نهادینه شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۲۰۱

گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودرو ساز خاور میانه برای نخستین بار ایده اعلام فراخوان عمومی را در میان خودرسازان کشور مطرح کرده است، اظهار داشت: امیدوارم این رویکرد به عنوان یک الگو در بین صنعت و اقتصاد کشور معرفی شود.

گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد در راستای تکریم مشتریان و ارائه تصویری شفاف نزد افکار عمومی، محصولاتی که نیاز به بررسی فنی بیشتر داشته باشند را فراخوان کند.

به گزارش ایلنا، هاشم یکه زارع، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب، تاکید کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به دنبال نهادینه کردن فرهنگ مشتری مداری و ارائه خدمات مطلوب هستیم.

وی با بیان این که خودرو سازان برتر دنیا نیز در صورت لزوم نسبت به فراخوان برخی محصولات خود اقدام می کنند، گفت: این اقدام نه تنها نشانه اشکال و ایراد خودرو سازان نیست، بلکه گامی در راستای افزایش کیفیت محصولات و تامین انتظارات مشتریان به شمار می آید.

یکه زارع با تاکید بر این که گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودرو ساز خاور میانه برای نخستین بار ایده اعلام فراخوان عمومی را در میان خودرسازان کشور مطرح کرده است، اظهار داشت: امیدوارم این رویکرد به عنوان یک الگو در بین صنعت و اقتصاد کشور معرفی شود.

وی گفت: محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در مراحل مختلف از نظر کیفی و رعایت استانداردها مورد ارزیابی و آزمایش قرار می گیرند و تولیدات خروجی از خطوط تولید، استانداردهای جهانی را دارا هستند.


مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در پایان گفت: بر اساس رویکرد جدید ایران خودرو پس از تحویل خودرو به مشتریان نسبت به فراخوان دوره ای بعضی از محصولات خود اقدام خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز