خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس - پدیده؛ مرزبان، مرز بحران دایی / حمله ملوانان به ایستگاه‌ راه‌آهن

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۹۷۲

پرسپولیس و علی دایی از همین هفته های ابتدایی لیگ نشان داده اند با توجه به بضاعت و مشکلات فنی که با آن روبرو هستند، فصل سخت و روزهای دشواری را پیش رو دارند.

پرسپولیس که با شکست برابر ملوان و سقوط به رده یازدهم جدول بار دیگر در بحران قرار گرفت برای فرار از شرایط نامناسب خود یک راه بیشتر ندارد؛ شکست پدیده مشهد در تهران.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دومین روز از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فردا دوشنبه با انجام دو دیدار باقی مانده این هفته به پایان می رسد و طی آن سرخپوشان پرسپولیس پذیرای پدیده مشهد خواهند بود و راه آهن نیز به استقبال ملوان بندر انزلی خواهد رفت.

پرسپولیس و علی دایی که از همین هفته های ابتدایی لیگ نشان داده اند با توجه به بضاعت و مشکلات فنی که با آن روبرو هستند، فصل سخت و روزهای دشواری را پیش رو دارند، برای فرار از شرایط نامساعد فعلی و رسیدن به آرامش نسبی باید در تهران از پدیده لیگ امتیاز بگیرند و با برد مقابل حریف مشهدی تاحدودی به اوضاع خود سر و سامان بدهند.

علی دایی که بهتر می داند تیمش شباهتی به تیم با انگیزه و خوش ترکیب فصل گذشته ندارد، کسب تنها ۴ امتیاز از ۴ مسابقه کارنامه قابل قبولی برای تیم پرطرفدار پرسپولیس نیست و هواداران چندان این نتایج را تحمل نخواهند کرد. پذیرش دو شکست مقابل فولاد خوزستان و ملوان برای تیمی که فصل قبل نایب قهرمان لیگ شده و انتظارات از آن بالاست، قطعا راضی کننده نیست و نیاز است تا دایی و کادر فنی پرسپولیس بازنگری اساسی در افکار و برنامه های تاکتیکی خود داشته باشند و در هر سه خط به بازسازی و ترمیم تیم خود بپردازند.

دایی و مجموعه مدیریت باشگاه در یارگیری ابتدای فصل عملکرد ضعیفی داشتند و هر چه از شروع مسابقات می گذرد این معضل بزرگ بیشتر نمایان می شود با بضاعت موجود نمی توانند انتظار فراتر از این از پرسپولیس داشته باشند و این تیم را جزو مدعیان لیگ بدانند. به نظر می رسد پرسپولیس امسال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم با مشکلات عدیده ای روبرو خواهد بود و کمبود بازیکنان کارآمد و تاثیرگذار روزهای سختی را برای این تیم رقم خواهد زد.

تیم فوتبال پرسپولیس درحالی فردا و در آخرین بازی هفته پنجم در غیاب رضا نوروزی مصدوم، برخی دیگر از بازیکنان آسیب دیده و خصوصا پیام صادقیان محروم، برابر پدیده مشهد به میدان می‌رود که تنها ۳ امتیاز این بازی، التیام بخش زخم‌‎های هواداران این تیم است. این برد تنها راه آشتی موقت دایی با هواداران است اما اگر پرسپولیس در این بازی خانگی امتیاز از دست بدهد یا ببازد، شرایط به مراتب بدتری پیش رو دایی و بازیکنانش خواهد بود.

اما از سوی دیگر پدیده مشهد که تا همین جای کار با قرار گرفتن در رده چهارم جدول باید این تیم را پدیده لیگ لقب داد، حریف آسانی برای سرخپوشان نخواهد بود و مقابل پرسپولیس حتی در زمین این تیم و مقابل هوادارانش تیم دست و پا بسته ای نیست.

در این بازی رویارویی علیرضا مرزبان که سابقه مربیگری در تیم پرسپولیس را دارد و غلامرضا عنایتی گلزترین مهاجم تاریخ لیگ برتر هم حساسیت‌های خاص خودش را دارد که همه امیدوارند این حساسیت‌ها بر زیبایی های این مسابقه بیفزاید.

اما در دومین دیدار فردا راه آهن و شاگردان حمید استیلی از ملوانان و تیم شاگردان نصرت ایراندوست پذیرایی خواهند کرد. از دست دادن ۲ امتیاز در دقیقه ۷ + ۹۰ دیدار با ذوب‌آهن، راه‌آهنی‌ها را از رسیدن به دومین پیروزی در لیگ برتر و حضور در جمع ۸ تیم بالای جدول دور کرد. راه آهن در این بازی خانگی تنها به ۳ امتیاز فکر می‌کند، نتیجه‌ای که شرایط آنها را بهتر از قبل کرده و مشکلات حاشیه‌ای و مدیریتی را از این تیم دورتر خواهد کرد.

حریف راه‌آهن تیمی است که هفته پیش به لطف پیروزی ارزشمند برابر پرسپولیس در خانه از بحران نتیجه گیری خارج شد و برای بازنگشتن دوباره به روزهای تلخ ابتدای فصل، به فکر نباختن در تهران هستند. البته پیروزی برابر تیم حمید استیلی برای مردان نصرت ایراندوست، نتیجه بسیار خوبی است اما کسب یک امتیاز هم می‌تواند برای ملوانی‌ها نتیجه قابل قبولی باشد.

برنامه ادامه هفته پنجم لیگ برتر به این شرح است:

دوشنبه ۳ شهریور
راه‌آهن - ملوان بندرانزلی، ساعت ۱۸، ورزشگاه اکباتان

پرسپولیس - پدیده مشهد، ساعت ۱۹:۱۰، ورزشگاه آزادی تهران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز