خبرگزاری کار ایران

طی مکاتبه‌ای با وزیر ورزش صورت‌گرفت؛

تقدیر دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران از خرم

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۹۲۵

نهادینه نمودن فرهنگ والای ایثار و شهادت و گره‌گشایی از مشکلات عزیزان ایثارگر و خانواده‌های معظم‌شان عنایت و موهبت الهی است.

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران طی مکاتبه‌ای با وزیر ورزش و جوانان از فعالیت‌های ارزشمند محمد خرم تقدیر و تشکر به عمل آورد.

به گزارش ایلنا، در متن نامه رضا رحیمی نسب به وزیر ورزش آمده است: نهادینه نمودن فرهنگ والای ایثار و شهادت و گره‌گشایی از مشکلات عزیزان ایثارگر و خانواده‌های معظم‌شان عنایت و موهبت الهی است. قدر آن را باید دانست و خدای‌متعال را به خاطر این توفیق بزرگ بر درگاهش سجده شکر به جای آورد و خالصانه سپاسگزار شد. فعالیت‌های با ارزشی که در آن وزارتخانه توسط مشاور محترمتان در امور ایثارگران، برادر گرانقدر جناب آقای‌خرم انجام گرفته قابل ملاحظه بوده، صمیمانه از تلاش‌های خوب، جامع و موثر ایشان در راستای خدمات رسانی به عزیزان ایثارگر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر و تشکر بعمل آورد. مراتب جهت استحضار تقدیم می‌گردد. ان‌شاالله که به نحو شایسته از ایشان و همکاران محترمشان قدردانی به‌عمل آید.

دیدار مشاور وزیر ورزش با خانواده شهید طوقانی
همزمان با هفته دولت مشاور وزیر ورزش و جوانان با حضور در منزل شهیدان سعید و محمد طوقانی با خانواده این دو بزرگوار دیدار کرد. در جریان این دیدار خرم مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران، جمشیدی معاون روابط عمومی حضور داشتند و با خانواده این دو شهید به گفت و گو پرداختند. شهید سعید طوقانی از ۵ سالگی وارد گود زورخانه شد و در همان سنین کودکی عنوان قهرمانی هنرهایر فردی ورزش زورخانه ای را کسب کرده بود. وی متولد ۱۳۴۸ بود و در سن ۱۵ سالگی به شهادت رسید. برادر وی نیز محمد طوقانی در عملیات والفجر۱ به درجه رفیع شهادت نائل شد او نیز یکی از ورزشکاران زورخانه‌ای بود. علیرضا و حمید طوقانی نیز از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس هستند. در جریان این دیدار با اهداء تابلو فرش ولوح تقدیر از خانواده طوقانی تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز