خبرگزاری کار ایران

سردار گرجی‌زاده:

اقتدار سپاه در تامین امنیت پرواز دشمنان را وادار به عقب‌نشینی کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۹۱۷

اقتدار سپاه در تامین امنیت پرواز منجر به خنثی سازی بسیاری از اقدامات خرابکارانه هواپیما ربایی شده و دشمنان را وادار به عقب نشینی کرده است.

فرمانده حفاظت سپاه گفت: اقتدار سپاه در تامین امنیت پرواز منجر به خنثی سازی بسیاری از اقدامات خرابکارانه هواپیما ربایی شده و دشمنان را وادار به عقب نشینی کرده است.

به گزارش ایلنا، سردار علی‌اصغر گرجی زاده فرمانده حفاظت سپاه طی سخنانی اظهار داشت: از زمانی که مشکلات جدی هواپیما ربایی طی سالهای ۶۱ و ۶۲ ایجاد شد، سپاه با هدف حفظ امنیت صنعت هوایی و ایمن کردن این صنعت از خطرات و چالش‌هایی که توسط تروریستهای بین المللی در آن زمان دنبال می‌شد، پای در میدان گذاشت.

وی افزود: از زمانی که سپاه با حکم حضرت امام(ره) درفرودگاه‌ها مستقر شد، بیش از ۱۰ مورد عملیات ربایش هواپیما به شکست انجامید و ربایندگان دستگیر شدند.

گرجی زاده با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کشوری است که همواره در معرض نگاه جامعه بین الملل قرار دارد، گفت: ما دشمنانی داریم که درصدد به مخاطره انداختن امنیت کشور به ویژه امنیت هوایی که موضوعی بین المللی است هستند و از آنجا که هر چالشی در حوزه امنیت پرواز می‌تواند آبروی بین المللی کشور را با خطر مواجه کند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با جدیت پای در این عرصه گذاشت و به لطف خدا توانست امنیت پایداری را ایجاد کند که تا به امروز نیز تداوم دارد.

وی با تاکید بر اینکه بخش عمده‌ای از تدابیر اتخاذ شده در راستای مقابله با توطئه‌ها و اقدامات خرابکارانه قابل گفتن نیست، اظهار داشت: بسیاری از این اقدامات در سایه مجاهدتهای خاموش و به طور نامحسوس صورت می‌گیرد و گیتها تنها بخشی از اقدامات ما در تامین امنیت پرواز است.

فرمانده حفاظت سپاه در پایان سخنانش تاکید کرد: اقتدار سپاه در تامین امنیت پرواز منجر به خنثی سازی بسیاری از اقدامات خرابکارانه هواپیما ربایی شده و دشمنان را وادار به عقب نشینی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز