خبرگزاری کار ایران

از بین شهرهای مختلف کشور:

تاکنون ۲۰۰ اثر به دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۸۹۸

متون ارسال شده به دبیرخانه در حال حاضر توسط کمیته فنی و داوران بازخوانی می‌شود.

دبیر دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان، از ارسال ۲۰۰ اثر از آثار هنرمندان شهرهای مختلف کشور به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اعلام آخرین مهلت آثار هنرمندان تا ۱۰ شهریور ماه به دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر، تاکنون ۲۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره در فرهنگسرای مهر ارسال شده است.

وی گفت: متون ارسال شده به دبیرخانه در حال حاضر توسط کمیته فنی و داوران بازخوانی می‌شود.

به گفته وی، آثار از شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد، تهران، رشت، کردستان، قرچک، سمیرم، سقز، مسجد سلیمان، شهرضا، شاهین شهر، آبادان، ایلام، فارس، مریوان، البرز، خوزستان، لاهیجان، لرستان، نجف آباد، تبریز، ارومیه، ساری و نیشابور به دبیرخانه ارسال شده است.

دبیر دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان در ادامه گفت: تمام علاقمندان می‌توانند تازه‌ترین آثار خود را با محوریت فرهنگ و حقوق شهروندی، قصص و آموزه‌های دینی، ولایت و حقانیت اسلام، فرهنگ و ایثار و شهادت، نقش خیرین در ازدواج جوانان ورفع فقر در اجتماع، همیاری و محبت متقابل مدیران نظام اسلامی و مردم در جشنواره شرکت دهند.

نادعلی با اشاره به اینکه امیر سعید نبی مدیر اجرایی دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان است افزود: این جشنواره در بخش‌های تئا‌تر صحنه‌ای، نمایش خیابانی، نمایش نامه خوانی، کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی و بخش دانش آموز برگزار می‌شود.

وی در پایان اذعان داشت: دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان در نیمه دوم مهرماه از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم در فرهنگسرای مهر کاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز