خبرگزاری کار ایران

در جلسه تخصصی توسعه و ایجاد شهرک‌های صنعتی استان البرز تصویب شد:

توسعه شهرک‌های صنعتی نظرآباد و اشتهارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۸۷۱

شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در اسرع وقت نسبت به فسخ قراردادهای معطل مانده واگذاری، در شهرک‌های صنعتی اشتهارد، نظرآباد و کوثر اقدام کنند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار از تصویب توسعه شهرک‌های صنعتی نظرآباد و اشتهارد خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، مهرداد مظفری با بیان این مطلب در جلسه تخصصی توسعه و ایجاد شهرک‌های صنعتی استان، با حضور مدیران کل استانی ذیربط در محل معاونت برنامه ریزی استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: حسب تأکید استاندار محترم و بررسی‌های به عمل آمده و نیازسنجی درخصوص توسعه شهرک‌های صنعتی استان، درجلسه امروز با حضور مدیران دستگاه‌های ذیربط، موضوع توسعه شهرک صنعتی نظرآباد، توسعه ناحیه صنعتی کوثر اشتهارد تصویب شد و ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید اشتهارد ۲ و ساوجبلاغ با توجه به تخصیص میزانی از آب مورد نیاز و تامین سایر الزامات در دستور کار و تصویب قرار گرفت.

وی افزود: همچنین مقرر شد کلیه دستگاه‌های اجرایی ذیربط نسبت به پیگیری اجرایی شدن مصوبات مذکور کمال همکاری را با شرکت شهرک‌های صنعتی استان داشته باشند.

مهرداد مظفری در ادامه گفت: با توجه به اینکه برخی مالکین واحدهای صنعتی از فضای شهرک‌های صنعتی استفاده کرده و نسبت به ساخت و اجرای پروژه‌های تولیدی در زمان مقرر اقدام نکرده‌اند، می‌بایست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در اسرع وقت نسبت به فسخ اینگونه قراردادهای واگذاری در شهرک‌های صنعتی اشتهارد، نظرآباد و کوثر اقدام کرده تا ظرفیت میزبانی از سرمایه گذاران و تولید کنندگان صنعتی مشتاق در استان البرز محقق و شاهد زمینه افزایش مجدد فرصت‌های اشتغال در شهرک‌های صنعتی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز