خبرگزاری کار ایران

با اعتباری بالغ بر۲۵۰۰ میلیارد ریال:

آغازعملیات اجرایی ساخت سیتی سنتر در فولادشهر

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۷۸۶

پیش بینی می شود با توجه به ویژگی های خاص مجموعه تجاری، رفاهی و تفریحی درنجف آباد، این طرح بعنوان یک پروژه استانی و قطب تجاری و تفریحی منطقه غرب اصفهان مشغول فعالیت شود.

مدیر پروژه سیتی سنترفولاد شهر از جانمایی این پروژه در بهترین نقطه دسترسی شهرخبر داد و گفت: سیتی سنتر فولاد شهر در محله شهید زهره(آ۳) با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال(با مشارکت تعاونی مصرف کارکنان ذوب آهن اصفهان) احداثخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حسینی با تاکید به اینکه زیر بنای این طرح در ۷طبقه شامل دو طبقه پارکینگ و پنج طبقه با کاربردهای متنوع بالغ بر ۴۰هزار متر مربع در زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰ مترمربع احداثمی‌شود ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه ۳۶ ماهه است.

وی با اشاره به ویژگی‌های معماری این پروژه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن این پروژه در قلب صنایع فولاد و آهن کشور، طراحی آن الهام گرفته از کوره‌های کارخانه جات ذوب آهن اصفهان است.

وی گفت: هایپر مارکت این پروژه نیز در مساحتی بیش از ۳۰۰۰ متر مربع با امکانات گسترده در نظر گرفته شده است.

حسینی اشاره‌ای به شهرت فولادشهر به شهر سبز ایران با سرانه فضای سبز مناسب داشت و تصریح کرد: با توجه به این ویژگی فولادشهر، باغ سبز بر روی بام این پروژه که در نوع خود در کشور بی‌نظیر می‌باشد در نظر گرفته شده است.

مدیر پروژه سیتی سنتر فولاد شهر بیان داشت: در این باغ سبز که شهرت پروژه را به بام سبز خواهد داد، از انواع امکانات تفریحی و تفرجی برای خانواد‌ها برخوردار خواهد بود.

وی با تاکید بر این مطلب که این پروژه از نظر اقتصادی کمک شایانی به پیشرفت منطقه در زمینه توسعه و فعالیت‌های تجاری خواهد نمود، بیان داشت: به طور مستقیم در طول زمان ساخت برای بیش از ۱۰۰۰ نفر و به طور غیر مستقیم برای ۳۵۰۰ نفر اشتغال زایی خواهد نمود.

حسینی گفت: پیش بینی می‌شود با توجه به ویژگی‌های خاص این پروژه بعنوان یک پروژه استانی و قطب تجاری و تفریحی منطقه غرب اصفهان فعالیت کند.

مدیر بخش خصوصی پروژه سیتی سنتر در پایان با تاکید بر این مطلب که یکی از نیاز‌های منطقه فضاهای تفریحی جهت رفاه و نشاط خانواده‌ها است، گفت: رستوران گردان دونات بر روی بام سیلندی، ۵۰۰۰ متر فضای‌های تفریحی در یک طبقه کامل، شهربازی سرپوشیده، فضای بازی کودکان در محوطه سرباز و نیز رستوران‌های فست فود متنوع و فضای ورزش آقایان و بانوان به طور مجزا از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این پروژه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز