خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت پتروشیمی خبر داد؛

ثبات قیمت پایه محصولات پتروشیمی تا پایان شهریور ماه

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۷۵۱

قیمت پایه محصولات پتروشیمی در بورس کالای ایران که هر دو هفته یکبار از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی اعلام می شد، به دلیل تعادل در معاملات و حمایت از صنایع پایین دستی به قیمت های اولیه خود یعنی نخستین قیمت اعلامی در اواسط تیر ماه بازگشت که این قیمت ها تا پایان شهریور ماه ثابت می ماند.

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت پتروشیمی از ثبات قیمت پایه محصولات پتروشیمی تا پایان شهریور خبر داد.

احمد مهدوی، دبیر انجمن کارفرمایان صنعت پتروشیمی با اشاره به روند مطلوب معاملات محصولات پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: برخلاف برخی نگاه ها که آزادسازی قیمت محصولات پتروشیمی در بورس کالای ایران را به عنوان رشد بی رویه قیمت ها عنوان می کردند، اکنون شاهد تعادل در مبادلات پتروشیمی و حتی کاهش قیمت برخی از کالاها هستیم که روند فعلی به نفع تولید کشور است.

مهدوی افزود: طی هفته گذشته قیمت پایه برخی از محصولات پلیمری در بورس کالا کاهش یافت که دلیل این کاهش، بازگشت قیمت پایه محصولات به قیمت های اعلامی در اواسط تیر ماه بود.

وی در این باره توضیح داد: قیمت پایه محصولات پتروشیمی در بورس کالای ایران که هر دو هفته یکبار از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی اعلام می شد، به دلیل تعادل در معاملات و حمایت از صنایع پایین دستی به قیمت های اولیه خود یعنی نخستین قیمت اعلامی در اواسط تیر ماه بازگشت که این قیمت ها تا پایان شهریور ماه ثابت می ماند.

مهدوی گفت: در قیمت های مرداد ماه شاهد رشد یک تا چهار درصدی برخی از محصولات به دلیل افزایش نرخ های جهانی و قیمت دلار بودیم که با بازگشت قیمت ها به اواسط تیر ماه، ثبات در معاملات حکمفرما می شود؛ البته احتمال کاهش قیمت برخی کالاها با بازگشت قیمت های پایه همچنان وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز