خبرگزاری کار ایران

نائب رییس خانه معدن ایران:

سال گذشته ۴۲۰ میلیون تن مواد معدنی استخراج شد / حضور شرکت‌های اروپایی در نمایشگاه معدن

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۷۳۱

امروز ایران دارای ۵۴۰۰ معدن فعال در سطح کشور است که در سال گذشته ۴۲۰ میلیون تن مواد معدنی از آن‌ها استخراج شد.

نائب رییس خانه معدن ایران گفت: سال گذشته ۴۲۰ میلیون تن مواد معدنی استخراج شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد رضا بهرامن، نائب رییس خانه معدن ایران صبح امروز در یک نشست خبری با اشاره به برگزاری نمایشگاه معدن اظهار داشت: ‌خانه معدن با همکاری سایر تشکل‌های معدنی نظیر انجمن سرب و روی، انجمن سنگ آهن و انجمن سنگ ایران و غیره اقدام به برگزاری نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته کرده است.
وی افزود: این نمایشگاه از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ مهر ماه ۹۳ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران با حضور ۵۰ شرکت خارجی برگزار خواهد شد.
بهرامن با اشاره به متراژ نمایشگاه معدن ادامه داد: فضای پیش بینی شده برای این نمایشگاه ۱۵ هزار متر مربع خواهد بود که تاکنون ۸۵۰۰ متر مربع آن رزرو شده و امیدواریم در سالهای آتی این فضا به ۳۰ هزار متر مربع افزایش پیدا کند.
وی با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی معدن با استقبال کشورهای اروپایی مواجه شده است افزود: تاکنون شرکت‌هایی از کشورهای ایتالیا، آلمان، ترکیه و چین برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.
نائب رییس خانه معدن ایران افزود: امروز ایران دارای ۵۴۰۰ معدن فعال در سطح کشور است که در سال گذشته ۴۲۰ میلیون تن مواد معدنی از آن‌ها استخراج شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز