خبرگزاری کار ایران

با حضور قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور؛

سازمان دانش‌‌آموزی شهرستان صومعه سرا افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۷۱۱

هدف اصلی سازمان دانش‌‌آموزی جریان‌سازی در راستای تربیت اجتماعی و اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

قائم‌مقام سازمان دانش‌ آموزی کشور با بیان اینکه هدف اصلی این سازمان، جریان‌سازی در راستای تربیت اجتماعی و اهداف نظام جمهوری اسلامی است، گفت: پایگاه‌ها فرهنگی خندق فرهنگی در برابر تهاجم دشمن است.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، داوود روستایی در حاشیه افتتاح سازمان دانش‌‌آموزی این شهرستان اظهار کرد: روزی الهی همیشه مقدر است و فقط همت مسئولان را می‌طلبد که این روزی را به مردم برسانند.

وی با بیان اینکه بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی فقط نماینده شهر خود نیستند و گام‌های ملی بر‌می‌دارند، افزود: پیشینه انقلابی نماینده صومعه‌سرا سرمایه‌ای برای امور تربیتی سازمان دانش‌آموزی است.

قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه تهاجم فرهنگی سنگین است و باید امروزه با هر ابزاری در مقابل آن ایستاد، گفت: پایگاه‌های فرهنگی که در هر شهرستان ایجاد می‌شود همان خندق زمان پیامبر(ص) است.

روستایی با اشاره به اینکه باید خندق‌های فرهنگی حفر کرد تا جلوی دشمن ایستاد، تصریح کرد: در فضای مجازی اینقدر سرعت دشمن بالا است که نمی‌توان به آنها رسید.

وی خاطر نشان کرد: در مردم مغرب زمین یک عده شیطان صفت وجود دارند و سوء استفاده می‌کنند و ما سر و کارمان با صهیونیست نابکار است.

قائم مقام‌ سازمان دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه امروزه بعضی از ابزارهای برنده در اختیار دشمن است و ما باید این امر را بپذیریم، تاکید کرد: باید باور داشته باشیم که جنگ نابرابر است و ما به خندق فرهنگی نیاز داریم.

روستایی با اشاره به اینکه نخستین خندق فرهنگی مسجد است، اظهار کرد: خندق بعدی هیئت و هیئت‌های مذهبی موثرترین خندق فرهنگی است.

وی با بیان اینکه فرزندان در داخل کانون‌های فرهنگی سرگرم می‌شوند و در این صورت تعداد تلفات فرزندان در تهاجم فرهنگی کم است، افزود: گاهی اوقات بعضی از تلفات دیده نمی‌شوند و جوانان در منزل با ابزارهای مدرن در حال تلف شدن هستند.

قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان دانش‌آموزی کشور گفت: هدف اصلی این سازمان جریان‌سازی در راستای تربیت اجتماعی و اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

روستایی تصریح کرد: جوانان در کانون‌های فرهنگی طوری مهارت می‌بینند که وقتی وارد جامعه شوند یک چیزی بلد باشند و آنها باید مهارت‌های اجتماعی را در این سازمان کسب کنند.

وی با بیان اینکه سازمان دانش آموزی تیم قدرتمندی برای رسیدن به تربیت اجتماعی و آموزه‌های دینی دانش آموزان است، خاطرنشان کرد: این سازمان باید به عنوان بازوی توانمندی برای معاونان پرورشی در کشور عمل کند.

قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان دانش‌آموزی کشور تاکید کرد: شهرداری، آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس و سایر مراکز باید در این کانون آموزش‌های لازم را برای کسب مهارت به فرزندان و دانش آموزان بیاموزند.

روستایی اظهار کرد: کسب مهارت دانش آموزان سبب می‌شود هزینه‌های شهر کاهش یابد و فرزندان، شهر را اداره کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز