خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف ایران:

کاهش ساعت کار اصناف امنیت شهرها را به خطر می‌اندازد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۷۰۷

باز بودن واحدهای صنفی از جمله مسایلی است که به صورت مستقیم با امنیت مردم ساکن در شهرها ارتباط دارد و نشانه وجود امنیت مطلوب در کشور است.

فاضلی افزود: واحدهای صنفی در مجموع سهم عمده‌ای در مصرف برق کشور ندارند؛ لذا اجرای طرح کاهش ساعات کار اصناف در شرایط کنونی ضرورت ندارد

به گزارش ایلنا، علی فاضلی گفت: شدت مصرف برق بعد از ساعت ۲۲ کاهش می یابد و مشکلی برای مصرف برق پس از این ساعت وجود نخواهد داشت، بخصوص اینکه این موضوع تنها برخی از صنوف را شامل می شود.

وی تصریح کرد: باز بودن واحدهای صنفی از جمله مسایلی است که به صورت مستقیم با امنیت مردم ساکن در شهرها ارتباط دارد و نشانه وجود امنیت مطلوب در کشور است.

فاضلی افزود: در زمان حاضر حدود سه میلیون واحد صنفی در سراسر کشور فعالیت می کنند اما نمی توان فعالیت برخی واحدها بخصوص عرضه کنندگان مواد غذایی و خوراکی را به ساعات خاصی محدود کرد.

رئیس اتاق اصناف ایران در عین حال بر لزوم مصرف بهینه انرژی در کشور تاکید کرد و از تمام واحدهای صنفی خواست در تمام ایام سال بخصوص فصل تابستان از هر گونه مصرف بی رویه برق خودداری کنند.

فاضلی از وزارت نیرو خواست تا با توزیع یارانه لامپ کم مصرف سهم قابل ملاحضه ای در کاهش مصرف برق ایفا کند.

وی گفت: اگر فقط ۱۰ درصد از واحدهای صنفی طی طرحی از لامپ‌های کم مصرف استفاده کنند سهم قابل ملاحضه ای از مصرف برق کاسته می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز