خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر نفت در اصفهان؛

گاز، موتور متحرکه اقتصاد کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۷۰۴

افزایش تولید با استفاده از منابع گازی که در اختیار داریم، اصلی‌ترین برنامه دولت در این صنعت است.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، در جمع مدیران گاز استان اصفهان با تاکید بر نقش گاز در توسعه اقتصادی کشور گفت: افزایش تولید با استفاده از منابع گازی که در اختیار داریم، اصلی‌ترین برنامه دولت در این صنعت است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حمیدرضا عراقی با اشاره به اینکه گاز، موتور متحرکه اقتصاد کشور است، اظهار داشت: خوشبختانه درحال حاضر نظم مالی خوبی در منابع مالی شرکت ملی گاز ایران ایجاد شده و ما هیچ شرکت زیر مجموعه را نداریم که ازاین نظم و قوانین وضع شده تبعیت نکند.

عراقی بیان داشت: شرکت‌های خدماتی زیر مجموعه بویژه گازهای استانی باید وصول مطالبات را با جدیت بیشتری دنبال کنند چرا که بخشی از یارانه ماهیانه مردم از طریق همین مطالبات و درآمدهای واریزی به خزانه، تامین می‌شود.

معاون وزیر نفت افزود: شرکت‌های گاز استانی باید در پی ایجاد منابع جدید مالی، جذب سرمایه گذار و راهکارهای مناسب کسب درآمد باشند.

وی منابع انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه شرکت ملی گاز ایران دانست و بیان داشت: این سرمایه روز به روز باید با مهارت‌های رفتاری، دانش فنی، و فناوری‌های نوین توانمند شوند و همواره کرامت انسانی آن‌ها حفظ شود.

عراقی تاکید کرد: توانمند سازی تنها با برگزاری دوره‌های آموزشی محقق نمی‌شود چرا که در این دوره‌ها روش‌ها ی صحیح آموزش داده می‌شوند اما آنچه موجب متعالی شدن سازمان‌ها می‌شود سطح منش افراد است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: مدیران می‌بایست با تفویض اختیار به موقع و بجا، کارکنان زیرمجموعه خود را توانمند کنند و با اعتماد سازی سطح منش آنان را بالا ببرند.

عراقی ادامه داد: زمانی که در یک مجموعه «حس اعتماد» نهادینه شود می‌توان از کارکنان آن، انتظار تعهد، مسئولیت پذیری و دلسوزی داشت.

وی تاکید کرد: در صورتی که کلیه انتصاب‌ها، ارتقاء درجات، افزایش پاداش و تشویقی‌ها و… بر اساس ضابطه و شایسته سالاری صورت گیرد، اعتماد کارکنان خود به خود جلب می‌شود.

معاون وزیر نفت خاطر نشان ساخت: بحمد الله با تدابیر مدیران، همدلی و تلاش تک تک کارکنان، این صنعت استراتژیک در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد و ما توانسته‌ایم به بسیاری از اهداف کلان خود دست پیدا کنیم.

وی بیان داشت: زمستان سال گذشته برودت هوا بسیار زیاد و غیر قابل پیش بینی بود و بیم آن می‌رفت که در نقاط سردسیر کشور با قطعی گاز مواجهه شویم اما خوشبختانه با تدابیر و تمهیداتی که انجام شد توانستیم فصل سرد سال را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز