خبرگزاری کار ایران

کاخ سفید:

آمریکا آماده تشدید حملات علیه داعش است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۶۹۱

حملات هوایی ایالات متحده علیه گروه داعش تاکنون به عراق محدود شده بود اما مقام‌های رسمی دولت آمریکا اعلام کرده‌اند که برای مبارزه با این گروه تروریستی که در روزهای گذشته یک روزنامه‌نگار آمریکایی را به قتل رسانده است، به مقر اصلی آن‌ها در سوریه حمله خواهند کرد.

کاخ سفید اعلام کرد که آمریکا آماده است اقدام‌های بیشتری را علیه گروه تروریستی داعش به کار گیرد و عملیات خود را محدود به منطقه مرزی عراق - سوریه نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، حملات هوایی ایالات متحده علیه گروه داعش تاکنون به عراق محدود شده بود اما مقام‌های رسمی دولت آمریکا اعلام کرده‌اند که برای مبارزه با این گروه تروریستی که در روزهای گذشته یک روزنامه‌نگار آمریکایی را به قتل رسانده است، به مقر اصلی آن‌ها در سوریه حمله خواهند کرد.

«بن رودز» قائم مقام مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت که آمریکا آماده است تا برای حفاظت از شهروندانش وارد عمل شود.

وی تاکید کرد این گروه امروز تهدیدی خطرناک‌تر از شش ماه پیش است.

مقام‌های آمریکا هفته گذشته اعلام کردند که برای نجات گروگان‌های آمریکایی از اسارت داعش عملیات ویژه‌ای انجام داده‌اند که ناموفق بوده است. رودز تاکید کرد که آمریکا آنچه در توان داشت، برای نجات جان گروگان‌های آمریکایی انجام داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز