خبرگزاری کار ایران

برای رقابت‌های جهانی لهستان؛

کواچ ۱۴ ملی‌پوش ایران را معرفی کرد / علیرضا نادی باز هم جا ماند!

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۶۸۳

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان با حضور ۲۴ کشور در ۴ گروه از هشتم شهریورماه آغاز می‌شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران، اسامی ۱۴ بازیکن ملی‌پوش را برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی مردان جهان معرفی کرد که از نکات قابل توجه در این فهرست خط خوردن علیرضا نادی کاپیتان سابق تیم ملی است که نام وی در بین مسافران لهستان نیست.

به گزارش ایلنا، پس از تمرین تیم ملی والیبال که عصر دیروز در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی، انجام شد، اسامی ۱۴بازیکن برای شرکت در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان اعلام شد. رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۴ از نهم تا سی‌ام شهریورماه در کشور لهستان برگزار می‌شود.

میر سعید معروف، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، آرمین تشکری، سامان فائزی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد ظریف، عبدالرضا علیزاده، فرهاد قائمی، پوریا فیاضی، مجتبی میرزاجانپور و میلاد عبادی‌پور بازیکنان تیم ملی والیبال اعزامی به لهستان هستند.

والیبالیست‌های کشورمان امروز شنبه استراحت دارند و آخرین تمرین خود را روز یکشنبه دوم ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌کنند و بامداد دوشنبه تهران را به مقصد بولکاتوف لهستان ترک می‌کنند.

تیم ایران در بولکاتوف دو دیدار دوستانه با تیم ملی استرالیا برگزار می‌کند و سپس راهی کراکوف محل برگزاری مسابقات گروه D، می‌شود تا اولین دیدار خود در این رقابت‌ها را نهم شهریور مقابل ایتالیا برگزار کند. هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان با حضور ۲۴ کشور در ۴ گروه از هشتم شهریورماه آغاز می‌شود.

گروه بندی تیم‌های شرکت کننده در هجدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان به شرح زیر است:

- گروه A(مسابقات در شهر وروکلاو): لهستان(میزبان)، آرژانتین، صربستان، استرالیا، کامرون و ونزوئلا

گروه B(مسابقات در شهرکاتوویتس): برزیل، کوبا، آلمان، تونس، کره جنوبی و فنلاند

گروه C(مسابقات در شهرگدانسک): روسیه، بلغارستان، کانادا، مصر، چین و مکزیک

گروه D(مسابقات در شهرکراکوف): ایتالیا، آمریکا، ایران، فرانسه، پرتوریکو و بلژیک

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز