خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید اعلام کرد:

شهر جدید شیخ بهائی در اصفهان احداثمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۶۸۰

پرونده مسکن مهر شهر بهارستان در سال جاری بسته خواهد شد.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه متروی و مسکن مهر بهارستان، شهر جدید مجلسی و فولادشهر و عملیات اجرائی احداثمحل جدید دانشگاه عالی شیخ بهائی در بهارستان، هدف از سفر به اصفهان را بازدید از سه شهر بهارستان، مجلسی و فولادشهر عنوان کرد و گفت: قرار است شهر چهارم جدید اصفهان که شیخ بهائی نام دارد، بزودی عملیات احداثآن آغاز شود که در این خصوص نظرات مقام‌های محلی در دستور کار است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محسن نریمان اظهار داشت: با احداثمترو در شهرهای جدید، اتصال با کمترین فاصله زمانی به شهر مادر امکان‌پذیر می‌‌شود و برنامه‌ریزی شده است که ارتباط ریلی بین شهر مادر و شهرهای جدید انجام شود.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در خصوص پروژه متروی شهر جدید بهارستان تصریح کرد: در حال حاضر پروژه متروی شهر جدید بهارستان در حال اجرا است و تلاش می‌شود که تا سال ۹۴ این طرح افتتاح و به بهره‌برداری برسد و با افتتاح مترو بهارستان، این شهر جزء شهرهای جدید با توسعه مطلوب پایدار کشور خواهد شد.

نریمان همچنین در مراسم شروع عملیات اجرائی محل جدید دانشگاه عالی شیخ بهائی بهارستان، با اشاره به اینکه وجود این مراکز آموزشی را باعثرشد و توسعه آموزشی شهر‌ها می‌شود، اذعان داشت: این امتیازات برای مردم جاذبه دارد و شهرهای جدید می‌بایست هویت ایرانی - اسلامی داشته باشند.

معاون وزیر خاطر نشان کرد: ساخت مسجد و حوزه علمیه در شهرهای جدید نیز از برنامه‌های این وزارتخانه است.

نریمان در خصوص تاسیسات روبنائی و زیربنائی گفت: تعدادی مدارس و فضاهای بهداشتی - درمانی در دستور کار است که استقبال سرمایه‌گذاران در این بخش‌ها رضایت‌بخش بوده است.

وی مسکن مهر بهارستان را نسبت به مابقی شهرهای جدید دارای مطلوبیت بهتری دانست و افزود: پرونده مسکن مهر بهارستان در سال جاری بسته خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز