خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد:

نیروگاه زنجان ۱ و۲ اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۶۶۸

طی اولین سفر دولت نهم به استان زنجان، طرح راه اندازی سه نیروگاه به تصویب رسیده بود که بدلیل عدم ضمانت بانک‌های عامل در توجیه فنی و اقتصادی، این طرح‌ها عملیاتی نشده بود.

استاندار زنجان گفت: طی اولین سفر دولت نهم به استان زنجان، طرح راه اندازی سه نیروگاه به تصویب رسیده بود که بدلیل عدم ضمانت بانک‌های عامل در توجیه فنی و اقتصادی، این طرح‌ها عملیاتی نشده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری، در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات استان زنجان، در آستانه هفته دولت به ارائه گزارشی از اقدامات پیگیری شده پرداخت و گفت: سه پروژه مهم در زمینه نیروگاه برق، گاز رسانی به روستا‌ها و استفاده از ارزش افزوده بخش بهداشت و درمان در توسعه فضاهای آموزشی و درمانی از جمله کارهای انجام شده طی چند ماه گذشته است.

انصاری با بیان اهمیت بهره برداری طرح‌ها در استان زجان، اظهار داشت: طی اولین سفر دولت نهم به استان زنجان طرح راه اندازی سه نیروگاه به تصویب رسیده بود که بدلیل عدم ضمانت بانکهای عامل در توجیه فنی و اقتصادی، این طرح‌ها عملیاتی نشده بود.

استاندار زنجان در ادامه با اعلام این خبر که مشکل عاملیت بانکی برای دو نیروگاه زنجان رفع شده است، گفت: نیروگاه زنجان۱ با استفاده از ۳۱۰ میلیون یورو منابع صندوق توسعه ملی و نیروگاه زنجان۲ با استفاده از ۲۲۰ میلیون یورو فاینانس چینی با حضور وزیر نیرو در هفته دولت یا پس از آن اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز