خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس؛

برای برگزاری جشنواره نماهنگ رضوی از ابزارهای کارآمد هنری استفاده کنیم

کد خبر : ۱۹۷۵۶۸

برگزاری جشنواره نماهنگ رضوی آثار معنوی فراوانی برای مردم لرستان به همراه خواهد داشت و از طرفی سبب آشنایی جوانان و نوجوانان با ائمه اطهار(ع) و دین اسلام می‎شود.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشنواره نماهنگ رضوی آثار معنوی فراوانی برای مردم لرستان به همراه خواهد داشت و از طرفی سبب آشنایی جوانان و نوجوانان با ائمه اطهار(ع) و دین اسلام می‎شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، " ایرج عبدی " نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی گفت: یکی از بهترین راه‎های شناخت ائمه اطهار(ع) برگزاری چنین جشنواره‎هایی درباره سیره ایشان است.

دکتر عبدی اضافه کرد: باید از ابزارهای کارآمد مانند هنر و از پتانسیل بالای اساتید و سخنرانان برجسته برای برپایی شایسته این مهم استفاده کرد.

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس با اشاره به اینکه جشنواره نماهنگ رضوی بر سایر ابعاد و زوایای زندگی فردی، اجتماعی و مسائل دینی، اقتصادی، فرهنگی و… تأثیرگذار است، اظهار کرد: متأسفانه امروزه بحثگم کردن هویت‎ها از سوی جوانان مشاهده می‎شود و می‎توان با برگزاری جشنواره‎هایی چون نماهنگ رضوی هویت اصلی جوانان ایرانی – اسلامی را زنده و احیا کرد.

وی ادامه داد: این جشنواره کمک سایر دستگاه‎های مرتبط و متولی را می‎طلبد تا بتواند به طور شایسته فرهنگ و سیره زندگی ائمه اطهار(ع) را در سطح جامعه گسترش دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز